دانلود بازی Quinterra برای PC
دانلود بازی Quinterra برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Quinterra برای PC

پارسی گیم 4 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
3,019 بازدید

دانلود بازی Quinterra برای کامپیوتر

سبک استراتژیک نوبتی از آن دسته سبک‌هایی است که مخاطبان خاصی دارند و به دلیل داشتن گیم پلی‌ای آرام و منطقی، بازیکن را همواره به تفکر دعوت می‌کند. بیشتر عناوین این سبک از کارت‌های مختلف برای گروه‌بندی نیروهای تهاجمی و دفاعی و همچنین جادوهای شما استفاده می‌کنند و شما با جمع‌آوری کارت‌های مختلف و قرار دادن آن‌ها در یک دسته، تیم خود را برای پیشروی در بازی می‌سازید. بازی Quinterra از استودیو SideReal عنوان جدیدی در این سبک است که با گیم پلی ساده خود گزینه مناسبی برای طرفداران خواهد بود.

بخش مرحله‌ای بازی شامل 5 قسمت مختلف است که در طول هر بار بازی کردن به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرد. شما نیروهای خود در بلوک‌های شش‌ضلعی نقشه قرار می‌دهید تا در نوبت‌های پیاپی، به آن‌ها فرمان‌های مختلف داده و تیم حریف را شکست دهید. گیم پلی به دلیل سادگی بیش‌ازحد آن پس از اندکی بازی کردن برای هر فردی قابل‌درک می‌شود که از نکات مثبت این بازی است چراکه معمولاً بازی‌هایی در این سبک، عناصر پیچیده زیادی را وارد گیم پلی خود می‌کنند.

شما به 4 نژاد مختلف برای ساخت تیم خود دسترسی دارید که هرکدام قابلیت‌های ویژه و مخصوص به خود را دارند و چیز جدیدی را در میدان نبرد برای شما فراهم می‌کنند. همچنین تنوع نیروهای بازی ازجمله نکاتی است که عمق گیم پلی بازی را بیشتر کرده و ترکیب نیروهای مختلف، شما را می‌تواند ساعت‌ها درگیر ساخت تیمی مناسب با کمبوهای مرگبار کند و از عناصر سرگرم‌کننده بازی به‌حساب می‌آید.

اگر به مبارزات نوبتی علاقه دارید، Quinterra تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما خواهد بود. ساده بودن گیم پلی در کنار وجود حجم بالای محتوای بازی، یک عنوان خوب و مناسب را پدید آورده تا ساعت‌ها در دنیای آن غرق شوید و از آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hadean Tactics و Darkest Dungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Quinterra با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10(64bit only)
Processor: Intel Core i3-3225 3.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000, Intel Iris Pro 5200, equivalent AMD or NVIDIA GPU
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10(64bit only)
Processor: Intel Core i5-7300U 3.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, AMD Radeon HD 7870, equivalent DX11 GPU
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Embark on a tale of conquest across five domains in Quinterra! Through a unique drafting mechanic the very world changes before you. Dynamically tap into the land’s power to harness Upgrade Crystals in combat. Assemble your army and outfit them for maximum synergy aboard your air ship.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.