دانلود بازی Blacksad Under the Skin برای PC
دانلود بازی Blacksad Under the Skin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Blacksad Under the Skin برای PC

پارسی گیم 5 آذر 1398 بدون دیدگاه
11,102 بازدید

دانلود بازی Blacksad Under the Skin برای کامپیوتر

نیویورک روزهای تاریکی را می‌گذارند. دهه 50 میلادی تازه شروع‌شده است و سر تیتر روزنامه‌ها همگی به کشته شدن Jeo Dunn مالک یک باشگاه مشت‌زنی اشاره می‌کند. با مرگ او کارآگاهان به تکاپو افتاده‌اند و در این میان سروکله John Blacksad پیداشده است و با کاریزمای خود می‌خواهد پرونده حل‌نشده را به لیست تروفی هایش اضافه کند. استودیو Pendulo Studios که ید طولانی در ساخت بازی‌های معمایی دارد، این بار ما را با یکی از چالش‌برانگیزترین پرونده‌های قتل مواجه کرده است. آدم‌ها مانند مگس در حال نابود شدن هستند و در این میان هیچ‌کس نمی‌داند چه خبر است. بازی Blacksad Under the Skin دنیای آدم گربه‌هایی است که دچار افول و جرم و جنایت شده است و ترس در هر گوشه‌اش حس می‌شود. قاتل دنبال قربانی بعدی خود می‌گردد و کارآگاه گربه نیز گوش‌به‌زنگ حرکت بعدی اوست.

داستان بازی Blacksad Under the Skin ما را به ماجرای قتل عجیبی می‌کشاند. از سویی مالک باشگاه مشت‌زنی غیب شده است و تازه چند روز بعدازآن است که یکی از استعدادهای برتر این باشگاه دقیقاً قبل از شروع مهم‌ترین مسابقه حرفه‌اش ناپدید می‌شود و هیچ‌کس خبر ندارد چه بلایی سرش آمده است. حالا دختر صاحب باشگاه کنترل را به دست گرفته است و برای حل این معما کارآگاه John Blacksad را به خدمت گرفته است. او که آدم خبره‌ای در حرفه خود است حالا باید با سخت‌ترین پرونده عمر خود دست‌وپنجه نرم کند. نیویورک تاریک‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و بوی خون همه‌جا حس می‌شود. شخصیت‌پردازی این بازی و فضای ایجادشده توسط توسعه‌دهنده فوق‌العاده است. این بازی تمام تجربه تاریک و سخت کارآگاهی را مانند یک کتاب کمیک به خورد ما می‌دهد و نمونه مشابهش را نمی‌توان هیچ جا پیدا کرد.

در طول پیش روی در بازی Blacksad Under the Skin باید حواستان کاملاً به سرنخ‌ها جمع باشد و همچنین از شم کارآگاهی خود استفاده کنید. به‌جای Blacksad تصمیم بگیرید و پرونده را بدون هیچ مشکلی حل کنید. گیم پلی بازی سرشار از معماهای جذاب و همچنین دیالوگ‌های ترسناک است. بیش از 30 شخصیت مختلف در قالب داستان با شما دیدار خواهند کرد و در کنار همه این‌ها موسیقی جز فوق‌العاده‌ای نیز رفیق راهتان است که لذت بازی را دوچندان کرده است. طرفداران بازی‌های ماجراجویی قطعاً عاشق داستان و تم بازی خواهند شد و این بازی خوراک آن‌هاست. همه‌چیز اینجا تاریک است و نور تنها در چشمان شما وجود دارد. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به The Wolf Among Us و L.A Noire بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Blacksad Under the Skin با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bits Windows 7
Processor: Intel Core i5 (3GHz) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD R7 260X / Nvidia GTX 750 Ti 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bits Windows 10
Processor: Intel Core i7 (3GHz) or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX VEGA 64 / Nvidia GTX 1080
DirectX: Version 12
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Blacksad Under the Skin is a 2019 adventure video game developed by Pendulo Studios and published by Microïds. It is an adaptation of the Eisner-winning Spanish comic series Blacksad by Juan Díaz Canales and Juanjo Guarnido. The game follows John Blacksad as he investigates the suspicious death of a boxing club owner. Blacksad is Pendulo’s first game based on a license and its first to use fully 3D graphics. The project began in late 2016 at the suggestion of Microïds, part of the same media conglomerate that owns Blacksad publisher Dargaud. It was released on November 14, 2019, although a technical error caused an unfinished version of the game to launch in Europe on November 5. A Nintendo Switch port of the game is scheduled for a release on December 10, 2019.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.