دانلود بازی Hadean Tactics برای PC
دانلود بازی Hadean Tactics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hadean Tactics برای PC

پارسی گیم 14 فروردین 1400 بدون دیدگاه
4,924 بازدید

دانلود بازی Hadean Tactics برای کامپیوتر

کارت بازی در کنار مبارزات اتوماتیک سبکی است که در بازی‌های ویدیویی طرفداران بسیاری پیداکرده است و به علت پیچیدگی خاصی که به علت ساخت و کنار هم قرار دادن کارت‌های مختلف در گیم پلی به وجود می‌آید بسیار سرگرم‌کننده می‌شوند. همچنین گیم پلی ساده است و با چیدن کارت‌ها بازی خودش پیش می‌رود که امکان ریلکس بودن را به شما در حین بازی می‌دهد. بازی Hadean Tactics از استودیو Emberfish Games یکی از همین عناوین است که به‌تازگی عرضه‌شده و سبک طراحی جالبی نیز دارد.

با شروع بازی ابتدا باید یکی از قابلیت‌های کاراکتر خود را ارتقا دهید که 3 مسیر متفاوت را می‌توانید انتخاب کنید و هرکدام گیم پلی را برای شما دستخوش تغییراتی می‌کند. سپس نیروهای اولیه خود را که در دسترس دارید باید در میدان مبارزه در کنار قهرمان اصلی بچینید و با استفاده از کارت‌هایی که نمایان می‌شود، مبارزات را ادامه دهید. برای استفاده از کارت‌ها به انرژی نیاز دارید که در هر راند شارژ می‌شود و پس از بازی کردن کارت‌ها با فشار دادن دکمه‌ای نتیجه استراتژی‌ای که چیده‌اید را روی صفحه مشاهده خواهید کرد.

مجموعه کامل و متنوعی از کارت‌های مختلف در کنار نیروهای جانبی که در میدان نبرد در کنار شما مبارزه می‌کنند وجود دارد که به‌مرور و با پیشروی در بازی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید دسته کارت‌های مناسب سبک خود را بسازید و کمبوهای بسیار مرگباری را خلق کنید. همچنین آیتم‌های مختلفی نیز در صورت پیروزی به شما تعلق می‌گیرند که قابلیت‌های حمله و یا دفاعی قهرمان شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و برای نبردهای آتی که سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر هم می‌شوند شما را آماده می‌کند.

گیم پلی بازی تمام چیزی است که باید از آن لذت ببرید. مبارزات نوبتی در کنار اثراتی که کارت‌ها بر میدان نبرد می‌گذارند یک تجربه آرامش‌بخش و درعین‌حال سرگرم‌کننده و مهیج است. تنوع گیم پلی نیز به لطف تعداد زیاد کارت‌ها و آیتم‌های موجود در بازی بسیار بالا بوده و شما را می‌تواند مدت‌زمان زیادی درگیر خود کند. تجربه این بازی برای طرفداران این ژانر قطعاً لذت‌بخش خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Train و Darkest Dungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hadean Tactics با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeon HD2600/3600
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hadean Tactics is a roguelike deckbuilding game fused with autobattler elements to create a unique strategy experience. Use your cards to influence the actions of your units and help your Hero defeat the Six Wings of Hell. With procedurally generated paths, an assortment of game changing relics, and a unique battle system that combines the control of deckbuilding with semi real-time combat, no run of Hadean Tactics is ever the same.
Step into the role of a Warlock and have the spirits of the underworld fight for you as you journey through the different circles of Hell. Arrange your party on the board, use cards to influence their actions in real time, pause whenever you want to, create the best strategies, and guide them to victory.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.