دانلود بازی Total War Shogun 2 برای PC,دانلود بازی Total War Shogun 2 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Total War Shogun 2, دانلود بازی توتال وار شوگان 2
دانلود بازی Total War Shogun 2 برای PC,دانلود بازی Total War Shogun 2 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Total War Shogun 2, دانلود بازی توتال وار شوگان 2 پارسی گیم

دانلود بازی Total War Shogun 2 برای PC

پارسی گیم 5 تیر 1395 91 دیدگاه
87,030 بازدید

دانلود بازی Total War Shogun 2 برای کامپیوتر

حدود ١٦سال از انتشار اولين نسخه سري بازهاي توتال وار كه اكثرا آن ساخته استدیو SEGA بود می‌گذرد. اين مجموعه هميشه يكي پرطرفدارترين بازی‌های سبك استراتژیک بوده است و با توجه به زمان پیشرفت‌های قابل قبولي داشته، هر چند نمی‌توان نسخه هاي ابتدايي ان را نقد كرد و ايرادي به آن گرفت اما حتي نسخه هاي ابتدايي اين مجموعه با اينكه از گرافيك قابل قبولی برخوردار نبودند، حسي زيبا را تداعي می‌کردند به طوري که حس می‌کردید خودتان در ميدان نبرد حضور داريد و تصميم شما مهم و حياتي است.
جالب است بدانيد كه اولين بازي از اين مجموعه Shogun نام داشت كه داستان و وقايع بازي در ژاپن رخ می‌داد. در شماره بعدي اين بازي Medieval عرضه شد و وقايع قرون وسطي را به تصوير می كشيد؛ در اين نسخه نقشه بزرگ تر شده بود و قاره اروپا، شمال افريقا و خاورميانه را در برمی‌گرفت. Rome دو سال بعد از آن منتشر شد و همگان را با دنيا توتال وار آشنا كرد، همچنین با ارائه dlc های جدید توانست محبوبيت خود را دوچندان كند. روند بزرگ‌تر شدن نقشه و افزايش ملت ها و قاره ها همچنان ادامه داشت تا زماني كه در E3 سال 2010 سگا با خبر انتشار نسخه جديدي از اين بازي پلير ها را بسيار خوشحال كرد؛ قرار بود شماره دوم از سري اول اين مجموعه يعني شوگان ساخته شود در نتيجه اين بازي در كريسمس سال 2010 منتشر شد. اين بازي از همه لحاظ كامل بود و تمام ویژگی‌های يك توتال وار را دارا بود.

Total War: Shogun 2 در قرن 14-15 در ژاپن غرق در هرج و مرج رخ می‌دهد. نكته قابل توجه جنگ تمامي قبايل موجود در اين بازي بر سر فتح كيوتو پايتخت و مركز فرماندهي ژاپن است. پس تلاش شما هم بايد، براي فتح آن باشد تا بتوانيد بر قبايل ديگه فرمانروايي كنيد و ژاپن را يكپارچه سازيد. مانند بازي هاي استراتژیک داستان پر پيچ و خمي در انتظارتان نخواهد بود اما بازي شما را با چالش‌هایی رو به رو می‌کند كه در هيچ بازي پيچيده و پر پيچ و خمي پيدا نمی‌شود.

براي اجراي اين بازي به كارت گرافیک‌های قوي نيازمنديد اما اگر از اين نعمت برخوردار نيستيد نگران نباشيد اين بازي با گرافيك پايين تر هم به ياد ماندني است،همچنين گرافيك نسبت به نسخه پيشين يعني ناپلئون بهبود چشمگيري داشته است. به نحوي كه انيميشن ها روان‌تر و لودينگ ها سبک‌تر و كوتاه تر شده‌اند و شما با ديدن محيط تصور می‌کنید كه واقعاً عده اي باهم در جنگ هستند. نورپردازي،جزئيات و معلق شدن گرد و غبار و بعضي اجسام در هوا حس و حالي خوب را خلق می‌کند. در اين ميان موسيقي اصيل خاور دور هم کاملاً دلنوازي می‌کند و حس بودن در شرق را کاملاً باز سازي می‌کند.

سبك اين بازي Turned Based-Real Time است يعني مبارزه در ميدان جنگ به صورت هم‌زمان و پيوسته خواهد بود. البته كمي گيم پلي سخت تر از قبل شده ولي همچنان چشم نواز و لذت بخش است. همه اين موضوعات شايد مديون هوش مصنوعي بسيار قوي بازي باشد كه سازندگان تاكيد زيادي روي آن داشته‌اند و دليل تأخیر در انتشار بازي هم بهبود هوش مصنوعي بوده است.

شما به عنوان رئیس يك قبیله بازي را شروع می‌کنید و همه چيز به تصميم شما بستگي دارد مانند استخدام و آموزش نيروها،ساخت و ساز در شهرهايتان و تحقيقات و …بر عهده شما خواهد بود تا بتوانيد با استفاده از تمامي اين قابلیت‌ها بر ژاپن مسلط شويد و حاكم بي چون چراي آن شويد. همه چيز براي شما محيا است تا هر طور می‌خواهید عمل كنيد از تضعيف روحيه دشمن و رشوه دادن به کشورهای همسايه گرفته تا استخدام قاتلان و نینجاهای بی‌رحم براي رسيدن به هدف و تسخير شهرهای مورد نظر شما.

بدون شک Total War: Shogun 2 یکی از عناوین کامل در سبك استراتژيك خواهد بود که شاید سالها نظیر آن را مشاهده نکنیم و اگر از طرفداران پر و پا قرص این سبک از بازی ها هستید، تجربه‌ی این بازی خالی از لطف نیست.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.6 GHz / AMD Athlon XP 2800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 20 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core i5 @ 3.6 GHz / AMD Athlon II X3 @ 3.2 GHz
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 20 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce GT 240 / ATI Radeon HD 5570
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 18 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 31 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 91 دیدگاه
  • Avatar

    ميلاد ديلمي

    مهمان

    نسخه این بازی کدومه؟ ورژن چنده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سید مهدی

    مهمان

    سلام
    دوستان بازی رو نصب کردم
    وقتی پلی میکنم این ارور رو میده
    This is not the.exe you are tooking for
    مشکل از کجاست ?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      رسول در پاسخ به سید مهدی

      مهمان

      برای منم اینجوریه بعد گوگل زدم تنظیماتشو درست کردم باز همونه

  • Avatar

    Mahdi

    مهمان

    سلام خسته نباشید من بعد از اینکه بازی رو نصب کردم و تموم شود روی باز شدن بازی زدم و به راحتی اجرا شد ولی وقتی یه بار کامپیوتر رو ریستارت کردم دیگه وارد بازی نمیشه مشکل از کجاست؟!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mahdi

    مهمان

    سلام خسته نباشید من بازی رو نصب کردم و بعد از اینکه تموم شد باز شدن بازی رو زدم و وارد بازی شد وقتی کامپیوتر رو ریستارت کردم دیگع وارد بازی نمیشه هر کاری میکنم باز نمیکنه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به Mahdi

      مهمان

      کرک بازی پریده از اول کرک رو بریز تا مراحل سیو شده بازیت پاک نشه

  • Avatar

    کوروش

    مهمان

    سلام چجوری بازی رو کرک کنم برای من وقتی extract کردم فایل کرک نداشت

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سعید در پاسخ به کوروش

      مهمان

      سلام آنتی ویروس فایل کرک بازی رو مضر میدونه و بلافاصله پاک میکنه آنتی ویروس خود + اینترنت رو بطور کامل غیر فعال کنید و مجدد فایل زیپ رو استخراج و فایل کرک شده رو نصب یا کپی کنید ، همچنین وارد تنظیمات ویندوز سیکوریتی یا آنتی ویروس شوید و فایل کرک خود را در ایگنور لیست وارد کنید که دیگه سرخود حذفش نکنه.

  • Avatar

    expo

    مهمان

    این بازی رو فقط انلاین میشه انجام داد؟ بصورت تکی آفلاین نمیشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      sobhan در پاسخ به expo

      مهمان

      سلام من اینو بازی کردم آفلاین هم میشه هم کمپینگ هم کاستوم بتل

  • Avatar

    مهمان

    درایو مجازی هم لازم داره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهمان

    سلام فقط باید از حالت فشرده در آورد یا باید درایو مجازی هم ساخت؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید طاهر

    مهمان

    سلام ایا ویندوز ده هم میاره یا نه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید طاهر

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام بازیو کرک‌ کردم باز وار استیم میشه مشکل چیه؟!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      پشتیبانی

      سلام
      یا به درستی کرک نمیکنید
      یا آنتی ویروس یا ویندوز دیفندر کرک رو پاک میکنه

    • Avatar

      امیر در پاسخ به Amir

      مهمان

      سلام چرا بازی ران نمیشه اصلا نمیاد روی آیکون میزنم هیچی نمیاد سیستم مورد نیاز رو هم دارم تمام نرم افزارای جانی بازی رو نصب کردم حتی آنتی ویروس رو هم قطع کردم ولی بازم نمیاد مشکل خیلی از شما ها همینه یعنی راه حلی واسش نیست؟ لطفا جواب های تکراری نگین مثل درایور کارت گرافیک رو آپدیت کنین داریکت ایکس رو آپدیت کنین اینارو همه رو انجام دادم ولی بازم نمیاد یه چیز جدید بگین لطفا

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 91 دیدگاه