total war shogun
یحیی رحیمی

بازی Total War: Shogun 2 روی استیم مجانی شد

یحیی رحیمی 25 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,257 بازدید

استیم با شروع پاندمی ویروس کرونا یک سری بازی های مجانی را به کاربران خود ارایه داده است. هر چند که Epic Games Store هر هفته بازی های مجانی را در دسترس کاربران خود قرار می دهد و این هفته نیز می توانید به ماجراجویی با شرلوک هلمز بروید. بازی Total War: Shogun 2 اما به مدت چند هفته روی استیم مجانی خواهد شد. این بازی برای همیشه روی حساب استیم شما خواهد ماند اما هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

بر اساس پست جدید وب سایت SteamDB که بازی های جدید و مجانی را هر بار معرفی می کند، عنوان Total War: Shogun 2 بین روزهای 27 آوریل تا 1 مه میلادی یا 8 تا 12 اردیبهشت در دسترس خواهد بود و می توانید این بازی را دریافت کنید. در نتیجه فعلا بازی در دسترس نیست و یادتان باشد که سر زمان مقرر آن را به حساب استیم خود اضافه کنید.

Total War: Shogun 2 در قرن 14-15 در ژاپن غرق در هرج و مرج رخ می‌دهد. نكته قابل توجه جنگ تمامي قبايل موجود در اين بازي بر سر فتح كيوتو پايتخت و مركز فرماندهي ژاپن است. پس تلاش شما هم بايد، براي فتح آن باشد تا بتوانيد بر قبايل ديگه فرمانروايي كنيد و ژاپن را يكپارچه سازيد. مانند بازي هاي استراتژیک داستان پر پيچ و خمي در انتظارتان نخواهد بود اما بازي شما را با چالش‌هایی رو به رو می‌کند كه در هيچ بازي پيچيده و پر پيچ و خمي پيدا نمی‌شود.

این بازی 9 سال سن دارد و با وجود گذشت سالها از انتشار آن، هنوز هم جزو یکی از بهترین عنوان های تاریخی و استراتژیک حساب می شود. گفتنی است قیمت این بازی در استیم 30 یورو است و مجانی شدن آن می تواند حسابی اکانت استیم شما را سرحال آورد.
از جمله بازی های مجانی شده می توان به Assassin’s Creed 2 اشاره کرد که روی Uplay در دسترس است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.