Call-of-Duty-Black-Ops-Cold-War
یحیی رحیمی

کاور رسمی بازی Call of Duty Black Ops: Cold War منتشر شد

یحیی رحیمی 31 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,419 بازدید

دیروز اسم نسخه جدید ندای وظیفه تایید شد و فهمیدیم که بازی Call of Duty Black Ops: Cold War در دست ساخت است. کمپانی Activision به همراه Treyarch تریلر کوتاهی از بازی منتشر کردند که بیشتر تصاویری از جنگ سرد و وقایع قرن گذشته میلادی میان لیبرالیسم و کمونیسم را نشان می دهد. امروز کاور رسمی بازی معرفی شده است و این تصویری است که قرار است تا سال آینده بارها و بارها تماشا کنید.

استودیو Treyarch پوستر اصلی بازی Call of Duty Black Ops: Cold War در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کرده است. کاور بازی به دو بخش تقسیم شده است که هر بخش آن، نصف صورت یک سرباز را نشان می دهد. قسمت چپ تصویر مربوط به یک سرباز روسی است و قسمت راست هم آمریکایی است. در کناره های تصویر هم نمادهایی از شوروی و آمریکا دیده می شوند که هر کدام پوسترهایی مربوط به کمپین پروپاگاندای این دو کشور است.

با توجه به تریلر و تصویر منتشر شده می توان گفت که بازی Call of Duty Black Ops: Cold War روی جنگ سرد میان شوروی و ایالات متحده آمریکا تمرکز خواهد کرد. از شواهد مشخص است که داستان به اتفاقات دهه 60 میلادی می پردازد و مراحل بازی هم بر اساس اتفاقات واقعی ساخه شده است و بخشی از داستان بازی، بر اساس واقعیت خواهد بود اما هنوز بخش بزرگی داستانی و خیالی است.

Call of duty Black Ops Cold War

قرار است روز 26 اوت میلادی اطلاعات بیشتری در مورد نسخه جدید ندای وظیفه دریافت کنیم. معرفی کامل بازی با حضور عنوان Call of Duty Warzone همراه خواهد بود و در حالی که هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی را نمی دانیم اما اکتویژن روی انتشار بازی در سال 2020 و پلتفرم های فعلی و نسل آینده تمرکز کرده است. به نظر می رسد باید با Modern Warfare خداحافظی کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.