Cyberpunk 2077
علی رحمانیان

آپدیت اخیر بازی Cyberpunk 2077 باعث بهبود عملکرد بازی روی PS4 Pro شده است

علی رحمانیان 18 فروردین 1400 بدون دیدگاه
457 بازدید

چندی پیش حجیم‌ترین به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 هم باهدف بهینه‌سازی مشکلات فنی بازی منتشر شد و طبق گزارش کاربران، بسیاری از مشکلات این بازی حل‌شده و تجربه‌ی آن تا حد زیادی بهبود بخشیده شده است. طبق بررسی وب‌سایت pushsquare، نسخه‌ی 1٫2 سایبرپانک روی کنسول پلی استیشن 5 حالا از ثبات زیادی برخوردار است و کرش‌های ناگهانی خیلی کمتر دارد، ولی این بازیکنان کنسول‌های نسل هشتمی بودند که بیشترین مشکل را با سایبرپانک تجربه کردند پس شاید بخواهید بدانید که این به‌روزرسانی چه تأثیری روی کنسول‌های نسل هتشمی پلی استیشن داشته و تا چه حد سایبانک را قابل بازی کرده است. کانال یوتیوب Digital Foundry به‌تازگی آپدیت 1٫2 سایبرپانک را روی کنسول PS4 Pro آنالیز کرده و خبر خوب این است که بازی حالا خیلی بهتر به نظر می‌رسد ولی هنوز هم مشکلاتی دارد.

طبق گزارش آنالیز کنندگان، نرخ فریم بازی تا حد زیادی روی عدد 30 به‌صورت ثابت قرار دارد حتی در مکان‌های شلوغی مثل بازارها، ولی نکته‌ی این است که زمان بارگذاری برخی از آبجکت‌ها حالا به طرز مشخصی افزایش‌یافته و این یعنی اگر بخواهید با سرعت در محیط بازی حرکت کنید برخی از اجزای محیط اطرافتان را نخواهید دید. به‌عنوان‌مثال جزئیاتی مثل صندلی‌ها و تابلوهای تبلیغاتی برایتان نامرئی خواهند بود مگر اینکه چند لحظه در همان مکان بایستید تا بارگذاری شوند. البته این مشکل در تمام پلتفرم‌ها تا حدی دیده می‌شود، بااین‌حال می‌شود گفت که این به‌روزرسانی قدم بزرگی در جهت افزایش عملکرد سایبرپانک بود و ما را نسبت به آینده‌ی بازی امیدوار کرد.

PS4 Pro Cyberpunk 2077

در رابطه با کنسول PS4، متأسفانه بسیاری از مشکلات قدیمی مثل فریم ریت ضعیف به قوت قبل در بازی وجود دارند و تغییرات قابل قبولی را شاهد نبوده‌ایم، و این یعنی فعلاً وقت بازگشتCyberpunk 2077 به فروشگاه پلی‌استیشن نرسیده و هنوز راه درازی در پیش است.

منبع: بPushSqaure

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.