cyberpunk 2077 playstation
علی رحمانیان

برگشت بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن به تصمیم سونی بستگی دارد

علی رحمانیان 12 فروردین 1400 بدون دیدگاه
370 بازدید

این واقعیت که بازی Cyberpunk 2077 در زمان عرضه‌اش با مشکلات فنی بی‌شماری دست‌وپنجه نرم می‌کرد، دیگر بر کسی پوشیده نیست. در این میان بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن خصوصاً PS4، ضربه‌ی بیشتری خوردند چراکه باگ‌های آزاردهنده و نرخ فریم پایین، سایبرپانک را برای بسیاری از آن‌ها غیرقابل بازی می‌کرد و در همین جهت این بازی در ماه دسامبر سال گذشته از فروشگاه پلی استیشن حذف شد و سونی اعلام کرد که پول خرید بازی را به بازیکنان پس خواهد داد. سونی در آن زمان گفت که تصمیم حذف شدن بازی را خودشان گرفته‌اند ولی سی‌دی پروجکت رد هم بعداً در بیانیه اعلام کرد که این تصمیم مشترک بوده و درنتیجه‌ی گفت‌وگو با سونی اتخاذشده است. حالا بیشتر از 100 روز از غیاب سایبرپانک در پلی استیشن استور می‌گذرد و بعد از سکوتی طولانی، استودیوی سی‌دی پروجکت رد اعلام کرد که بازی به بازگشت خود نزدیک شده است.

در جلسه‌ی اخیری که بین سرمایه‌گذاران سی‌دی پراجکت رد برگزار شد، یکی از سهام‌داران شرکت موضوع حذف سایبرپانک از پلی استیشن استور را به میان آورد و به او این‌گونه جواب داده شد که استودیو در آینده آپدیت‌های بیشتری برای رفع مشکلات بازی منتشر خواهد کرد ولی تصمیم نهایی بازگشت آن به فروشگاه پلی استیشن، با خود شرکت سونی است. Michał Nowakowski، نائب رئیس بخش تجاری سی‌دی پراجکت رد با اشاره به آپدیت 1٫2 اخیر بازی، بیان کرد که هر به‌روزرسانی احتمال بازگشت سایبرپانک به پلی استیشن استور را افزایش می‌دهد ولی بازه‌ی زمانی مشخصی را برای این اتفاق اعلام نکرد.

با‌این‌حال باید بدانید که تصمیم نهایی با سونی است، ما فکر می‌کنیم که به این موضوع نزدیک شده‌ایم ولی تصمیم نهایی با آن‌ها است

Cyberpunk 2077 Reves

استودیوی سی‌دی پراجکت رد به‌تازگی بیان کرده است که بازگشت سایبرپانک به پلی استیشن استور، دارندگان بقیه‌ی پلتفرم‌ها را نیز به خرید بازی تشویق می‌کند و فروش آن را افزایش خواهد داد. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.