Call of Duty Warzone Map
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار نقشه جدید بازی Call of Duty Warzone لو رفت

یحیی رحیمی 12 فروردین 1400 بدون دیدگاه
699 بازدید

نقشه تازه‌ای با تم جنگ سرد و دهه 80 میلادی مربوط به بازی Call of Duty Warzone درز پیداکرده که قرار است قبل از رویداد بمب هسته‌ای پیش رو منتشر شود و تم بازی وارزون را به‌عنوان Call of Duty Black Ops Cold War نزدیک کند. چند وقت پیش تصاویری از این نقشه جدید توسط اکانت کاربری On Thin Ice در توییتر منتشرشده بود و حالا می‌دانیم که این نقشه جدید قرار است از تاریخ 22 آوریل جای وردانسک را بگیرد.

به گفته وب‌سایت VGC، لو رفتن تبلیغات لایو اکشن که با حضور افرادی مشهوری مانند Young Thug در حال ساخت است، باعث شد تا از تغییرات جدید آگاه شویم. آپدیت جدید تغییرات زیادی در زمینه نقشه اصلی ایجاد می‌کند و به نظر می‌رسد که یک طراحی کاملاً نو را نخواهیم دید و تنها شاهد تکامل نقشه قبلی با اضافه کردن مکان‌های تازه‌ای مانند استادیوم و جایگزینی سد اصلی بازی خواهیم بود.

Call of Duty Warzone New Map

ویدیویی از نقشه جدید منتشرشده بود که نشان از باقی ماندن تعدادی از ساختمان‌های قدیمی می‌داد اما این ویدیو به درخواست شرکت Activision از یوتیوب حذف‌شده است و این می‌تواند دلیلی بر این باشد که اطلاعات لو رفته صحیح هستند. به گفته VGC، آپدیت جدید که تمامی نقشه را تغییر خواهد داد، روز 22 آوریل برابر با 2 اردیبهشت منتشر خواهد شد. قبلاً گفته‌شده بود که بازی Warzone با پایان یافتن فصل دوم که در ماه آوریل اتفاق می‌افتد، تغییرات شدیدی به خود خواهد دید و این دقیقاً همان تغییری است که دنبالش بودیم.

در سوی دیگر، شایعات زیادی در مورد رویداد بمب هسته‌ای وردانسک شنیده‌ایم و بازیکنان موفق به یافتن نشانه‌هایی از این رویداد در سراسر نقشه شده‌اند. طغیان زامبی‌ها که به‌آرامی در حال گسترش است، ممکن است درنهایت منجر به یک انفجار بزرگ شود و نقشه اصلی را برای همیشه تغییر دهد. توسعه‌دهندگان Fortnite قبل از چنین حربه‌هایی استفاده کرده بودند و به همین دلیل، منتظر اتفاقات بزرگی در ماه اردیبهشت باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.