Doom Eternal
علی رحمانیان

داستان مجموعه‌ی Doom هنوز می‌تواند ادامه داشته باشد

علی رحمانیان 10 فروردین 1400 بدون دیدگاه
303 بازدید

همان‌طور که می‌دانید Doom 2016 داستان ریبوت‌شده و جدیدی را از مجموعه‌ی خود آغاز کرد که در Doom Eternal شاهد بسته شدن پرونده‌ی آن بودیم. هر دو بازی با استقبال چشم‌گیر طرفداران روبرو شدند و انصافاً روح تازه‌ای به فرنچایز Doom دمیدند. حال طبق صحبت‌های کارگردان بازی Doom Eternal ، هنوز کار استودیو id Software با این فرنچایز تمام نشده است و داستان آن هنوز می‌تواند ادامه داشته باشد، دربیانی دیگر دو نسخه‌ی ریبوت‌شده می‌توانند تازه شروعی برای داستان این مجموعه‌ی شوتر اول شخص باشند.

Hugo Martin در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت Polygon نسبت به ادامه‌ی داستان سری Doom این‌گونه اظهارنظر کرده است: «بااینکه نسخه‌ی آخر پایان داستانی بود که با Doom 2016 آغاز شد، ما زمینه‌های زیادی را برای ادامه‌ی داستان این مجموعه خلق کرده‌ایم و از بسیاری از آن‌ها برای ادامه‌ی Doom Eternal و ساخت دو بسته‌ی الحاقی آن استفاده کردیم. ولی قطعاً شخصیت Doom Slayer هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن دارد».

از طرفی دیگر هیوگو مارتین قبلاً هم اعلام کرده بود که علاقه زیادی برای خلق یک شخصیت جدید مؤنث در این فرنچایز دارد پس احتمال این هم وجود دارد که یک خط داستانی متفاوت با یک پروتاگونیست زن را شاهد باشیم. این‌گونه که به نظر می‌آید آقای مارتین و همکارانش از قبل ایده‌های جذابی را برای بازی Doom آماده کرده‌اند، او می‌گوید:

آیا می‌توانیم شخصیت اصلی را به روزهای اولی که کار خود را به‌عنوان نگهبان شروع کرد ببریم؟ مثلاً به دوران قرون‌وسطایی و با فضای فانتزی؟ به نظرم اگر دی ال سی جدید را تجربه کنید ایده‌ی بسیار خوبی از برنامه‌ی آینده‌ی ما برای این سری به‌دستتان می‌آید.
البته می‌توانیم هم به سراغ آینده برویم که شخصیت اصلی مثل بازی‌های قبلی به هیچ زمان خاصی تعلق ندارد و کاملاً نامیرا است. پس ما انواع و اقسام داستان‌ها را می‌توانیم روایت کنیم

دومین بسته‌ی الحاقی Doom Eternal تحت عنوان The Ancient Gods – Part Two در تاریخ 28 اسفند (18 مارس) برای PC، Xbox One، PlayStation 4 و Google Stadia عرضه شد.

منبع: Vg247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.