پارسی گیم

دانلود بازی Monster Train برای PC

پارسی گیم 12 خرداد 1399 1 دیدگاه
5,075 بازدید

دانلود بازی Monster Train برای کامپیوتر

جهنم حالا متوقف‌شده است و تنها شما هستید که می‌توانید آخرین شراره‌های آتش را به سمت نیروهای بهشت پرتاب کنید و ابدیت را جاری. بازی Monster Train لایه تازه‌ای به بازی‌های استراتژیک کارتی می‌دهد و میدان‌های نبرد متنوعی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید ساعت‌ها به مبارزه‌ای جانانه بپردازید. استودیو Shiny Shoe در همکاری با ناشر بازی، Good Shepherd Entertainment این بازی جذاب را به‌تازگی وارد بازار کرده است و به دنبال رقابت در فضای سنگین بازی‌های ویدیویی است. این بازی شاید در نگاه اول یک نمونه کپی شده به نظر بیاید اما آن‌قدر گیم پلی چالش‌برانگیزی دارد که گذر زمان را یادتان خواهد برد.

در بازی Monster Train سوار بر یک لوکوموتیو از دل جهنم بیرون خواهید آمد و با استفاده از کارت‌ها و ترکیب آن‌ها، یک مبارزه جانانه را شروع خواهید کرد که نیاز به تلاش زیادی برای کامل شدن دارد. اما یادتان نرود که ترکیب کارت‌ها می‌تواند تا بی‌نهایت نیز پیش برود و همین بازی را به تجربه‌ای چندین روزه تبدیل کرده است و نباید گول ظاهر ساده‌اش را خورد. تمام اکشن ماجرا در سه قسمت داستانی اتفاق می‌افتد. دشمنان از چپ و راست به شما حمله خواهند کرد و شما نیز با استفاده از حرکات ساده‌ای، امتیازات خوبی به دست خواهید آورد. هدف اصلی بازی بسیار ساده است: از میان یک سری هیولاها و وردهای جادویی که به دنبال متوقف کردن قطار شما هستند گذر کنید و غول‌های مختلف را نابود کنید. برای این کار لازم است که توانایی‌ها و کارت‌های مختلفی را ترکیب کنید تا معجونی سمی برای دشمنتان آماده کنید.

کارت‌های بازی Monster Train در دسته‌بندی‌های مختلفی آماده‌شده‌اند. از سویی با هیلر روبه‌رو هستیم و دسته‌ای نیز افرادی هجومی هستند. به‌هرحال هر شخصیت کار خودش را انجام می‌دهد و همین تجربه‌ای جالب در اختیار قرار داده است. بازی در سطوح پایین به‌سادگی پیش می‌رود اما زمانی که درجه سختی را روی آخر قرار می‌دهید، می‌بینید که با چالشی فراتر از بقا مواجه هستید. دشمنان مانند سنگ از جایشان تکان نمی‌خورند و برعکس سنگ، مانند زنبورهای موذی به سو و صورتتان می‌خورند. این بازی تجربه‌ای مفرح و اعتیادآور ارائه می‌کند که ارزش چندین بار امتحان کردن را دارد. کافی است دست کارت خود را بسازید و ساعت‌ها سرگرم شوید. این تجربه‌ای است که نمونه آن را شاید بتوانید در بازی‌های GWENT: The Witcher Card Game و Slay the Spire پیدا کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Train با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: IGP or better
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hell has frozen over. Only you can protect the final burning pyre from the forces of heaven and restore the inferno. Monster Train brings a new strategic layer to roguelike deck building, with three vertical play fields to defend.To take back hell, you’ll need to power up. Choose your route carefully, different locations give different benefits; upgrade your champion, recruit powerful units, upgrade cards, gain passive bonuses or duplicate any card in your deck.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    amin-

    مهمان

    امیدوارم بازیه خوبی باشه

    پاسخ دهید