علی رحمانیان

تاریخ دقیق انتشار بازی Rust برای کنسول‌ها اعلام شد

علی رحمانیان 8 فروردین 1400 بدون دیدگاه
798 بازدید

Rust یک بازی سبک بقا و آنلاین است که مدت زیادی در بین بازیکنان حضور دارد، این بازی در سال 2013 برای فقط برای پلتفرم PC عرضه شد و از آن زمان راه درازی را طی کرده است. در Rust هم مثل خیلی از بازی‌های سبک بقای دیگر، باید با استفاده از چوب، سنگ و مواد اولیه‌ای که در بازی وجود دارد برای خود سرپناه، ابزار و اسلحه‌های گوناگون بسازید تا زنده بمانید، در ضمن یکی از چالش‌های پیش روی بازیکنان در آن مشکل گرسنگی است که رفع آن از همان ابتدای بازی در اولویت اصلی شما قرار دارد.‌

مدتی پس از انتشار Rust، استریمرهای معروفی به سراغ تجربه‌ی این بازی رفتند و این‌گونه در میان بازیکنان جایگاه خود را پیدا کرد و طبیعتاً دارندگان کنسول‌ها هم علاقه‌ی زیادی به آن پیداکرده‌اند. حال پس از گذشت حدود یک دهه از عرضه‌ی Rust، این بازی بالاخره قرار است در آینده‌ای نزدیک برای کنسول‌های نسل هشتمی هم منتشر شود.

Rust Console

به گفته‌ی استودیو Double Eleven، سازنده و ناشر بازی، Rust: Console Edition در تاریخ 31 اردیبهشت (21 می) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند بازی را به‌صورت دیجیتال دانلود یا همچنین نسخه‌ی فیزیکی آن را خریداری کنند. نسخه‌ی فیزیکی Rust با عنوان Day One Edition در فروشگاه‌های Gamestop و Amazon در دسترس خواهد بود و مجموعه‌ای از ابزار و اسلحه‌های جدیدی را شامل می‌شود، این نسخه مخصوصاً برای بازیکنان آمریکا مناسب‌ است ولی ممکن است به ایران هم بیاید. همچنین برای کسانی که نسخه‌ی دیجیتال بازی را خریداری می‌کنند، نسخه‌های Deluxe و Ultimate هم وجود خواهند داشت.

کسانی که می‌خواهند زودتر Rust: Console Edition را دریافت کنند، هم‌اکنون می‌توانند برای دریافت نسخه‌ی بتای بازی اقدام کنند. در ضمن آپدیت‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی هم به‌صورت مجزا از نسخه‌ی کنسولی آن ساخته و منتشر خواهند شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.