بازی Evil Genius 2 World Domination
علی رحمانیان

شخصیت‌های شیطانی بازی Evil Genius 2 معرفی شدند

علی رحمانیان 7 فروردین 1400 بدون دیدگاه
490 بازدید

نسخه‌ی اول بازی Evil Genius حدود 16 سال پیش در سال 2004، توسط Elixir استودیوی سازنده‌ آن ساخته شد، شرکت Rebellion Developments سال بعد امتیاز این استودیو را خریداری کرد و حالا در حال ساخت دنباله‌ای برای این سری بانام Evil Genius 2 World Domination است. برای کسانی که با سبک این عنوان آشنایی ندارند، Evil Genius 2 یک بازی استراتژیک بوده که در آن باید از میان یکی از چهار شخصیت شیطانی و نابغه‌ی قابل بازی یکی را انتخاب کنید و بر کل دنیا مسلط شوید. بازیکنان باید در یک جزیره شبکه‌ی خلاف‌کاری خود را تأسیس می‌کنند و همچنین با ساخت کسب‌وکارهای قانونی پوششی برای فعالیت‌های شیطانی خود قرار دهند. بازی کردن در نقش هرکدام از چهار شخصیت قابل بازی از دیگری متفاوت خواهد بود، امروز تریلر جدیدی منتشرشده که هر چهار شخصیت را به تصویر می‌کشد.

شخصیت معرفی‌شده در این تریلر عبارت‌اند از جاسوس سابق حرفه‌ای و زیرک، دانشمند شرور، حاکم ظالم و عاشق طلا و دیکتاتور درشت‌هیکل. هرکدام از این شخصیت‌ها خط داستانی منحصربه‌فرد، شیوه و توانایی‌های متفاوتی دارند و این به خودتان بستگی دارد که کدام یک را بسته به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. شما باید از مینیون‌هایی که برایتان کار می‌کنند استفاده کنید و آن‌ها را به مأموریت‌های مختلف برای جمع‌آوری طلا ارسال کنید و این‌گونه می‌توانید شبکه‌ی خلاف‌کاری خود را گسترش دهید. البته هر چه قدرتمندتر بشوید، توجه نیروهای عدالت‌خواه را بیشتر به خود جذب می‌کنید و باید با آن‌ها نیز دست‌و‌پنجه نرم کنید.

بازی Evil Genius 2 World Domination طبق اعلام سازندگان قرار است در تاریخ 10 فروردین سال 1400 (30 مارس) به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.