دانلود بازی Kaze and the Wild Masks برای PC
دانلود بازی Kaze and the Wild Masks برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kaze and the Wild Masks برای PC

پارسی گیم 13 فروردین 1400 بدون دیدگاه
4,071 بازدید

دانلود بازی Kaze and the Wild Masks برای کامپیوتر

شاید یکی از قدیمی‌ترین و نوستالژیک‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی پلتفرمر های دوبعدی بوده است. این سبک از گذشته تا به امروز در میان بازیکنان وجود داشته است و همواره طرفداران بی‌شماری را به سمت خود جذب کرده است. بازی Kaze and the Wild Masks از استودیو Pixelhive یک عنوان سرگرم‌کننده، ساده و مهیج در این سبک پرطرفدار است.

شما در بازی در نقشKaze که موجودی بامزه و شبیه به خرگوش است بازی می‌کنید . داستان بازی در جزیره‌ای به نام Crystal island روایت می‌شود و در آن شما باید دوست خود را که اسیر نفرینی خطرناک شده است پیداکرده و جانش را نجات دهید. شما با داستان بازی طی Cut scene های زیبا آشنا می‌شوید که با جزییات زیادی طراحی‌شده‌اند و دنیای رنگارنگ بازی را به‌خوبی به شما معرفی می‌کند. همچنین طراحی کاراکترهای داستان و جزیره بسیار زیبا و با سبک هنری خوبی انجام‌شده است و استفاده از رنگ‌های زنده و شاد در کنار انیمیشن‌های روان کاراکتر خود تجربه شما از این بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

در مورد گیم پلی می‌توان گفت که با یک پلتفرمر کاملاً کلاسیک و ساده روبه‌رو هستید. حرکت کردن و پریدن و حمله کردن بیشتر فعالیت شما را در طول بازی تشکیل می‌دهد. این سادگی گیم پلی اما دلیل بر تکراری بودن آن نیست و هر مرحله چیزهای جدیدتری را به گیم پلی بازی اضافه می‌کند. قابلیت‌های جدیدی که با پیشروی در بازی به دست می‌آورید خود مکانیک‌های جدیدی نمایان می‌کند. با پیدا کردن ماسک‌های مخصوص در طول مراحل نیز شخصیت شما تغییر شکل می‌دهد و قابلیت‌های جدیدی مانند پرواز کردن یا شنا کردن را به دست می‌آورد. امتیازها و جوایزی نیز که در پایان هر مرحله به دست می‌آورید سبک نوستالژی و قدیمی بازی‌های پلتفرمر را دارد و یادآور خاطرات گذشته برای شما است.

بازی Kaze and the Wild Masks همان چیزی است که از یک پلتفرمر دوبعدی انتظار دارید. تنوع مراحل و دشمنان، گیم پلی روان و درعین‌حال چالش‌برانگیز و دنیایی رنگارنگ با کاراکترهای بامزه همگی در کنار هم یک تجربه به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Celeste و Super Meat Boy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kaze and the Wild Masks با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core i3 M380
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 5000
DirectX: Version 10
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Kaze and the Wild Masks, you journey through the Crystal Islands in 90’s classics platformer style. Play as Kaze and save your friend Hogo from a curse that spread chaos around the islands. Face enraged living vegetables by invoking the powers of the Wild Masks. Pounce ferociously like a tiger, soar through the sky like an eagle, sprint fiercely like a lizard and rule the sea like a shark.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.