دانلود بازی Raiden IV x Mikado Remix برای PC
دانلود بازی Raiden IV x Mikado Remix برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Raiden IV x Mikado Remix برای PC

پارسی گیم 20 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,844 بازدید

دانلود بازی Raiden IV x Mikado Remix برای کامپیوتر

در اواخر دهه 80 میلادی، زمانی که بازی‌های شوتر فضایی دیگر در حال تبدیل شدن به یک کلیشه بودند، عناوین متفاوتی وارد بازار شدند تا بازی را تغییر دهند. سری بازی‌های Raiden یکی از همین آثار بود که توانست به واسطه خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایش، استانداردهای تازه‌ای برای این ژانر تعریف کند. حال پس از سال‌ها، همچنان شاهد عرضه نسخه‌های جدید برای سری هستیم. یکی از آن‌ها Raiden IV x Mikado Remix نام دارد که دیوانگی و هیجان تازه‌ای به سری تزریق می‌کند.

سری بازی‌های Raiden همیشه با موسیقی‌های حماسی و هیجان انگیزشان شناخته می‌شدند و این بازی نیز با به کار بردن تواناترین آهنگ سازان صنعت گیم، مجموعه‌ای از نفس گیرترین ترانه‌ها را برای نبردهای حماسی در نظر گرفته است. در کنار آن شاهد گرافیکی خیره کننده و جلوه‌های ویژه انفجارها هستیم که تا این لحظه می‌توان به عنوان بهترین در سری در نظرشان گرفت. همچنین نباید تنوع بالای حالت‌های مختلف گیم پلی مانند آرکید، Overkill و تعداد زیادی حالت دیگر را نیز فراموش کرد.

در زمینه گیم پلی، Raiden IV x Mikado Remix از همان فرمول آشنای سبک شوتر فضایی استفاده می‌کند که طرف‌داران قطعاً با آن آشنا خواهند بود. شما کنترل فضاپیمایی را به دست می‌گیرید که با موجی دیوانه‌وار از دشمنان روبرو شده و باید در کنار نابود کردنشان، مراقب باشد تا خود از بین نرود. این فرمول ساده با مراحل متنوع و گیم پلی چالش برانگیز تزئین شده تا گیمر هرگز در مسیر خسته شود. پس عاشقان بازی‌های پر سروصدا و هیجان انگیز، Raiden IV x Mikado Remix را از دست ندهند.

بازی Raiden IV x Mikado Remix عنوانی در سبک اکشن و شوتر است. این بازی نسخه‌ای جدید از فرنچایز قدیمی Raiden بوده که با گرافیکی خیره کننده و گیم پلی اعتیادآورش، باری دیگر قرار است ساعت‌ها گیمرها را با خود همراه کند. پس اگر به شوترهای دیوانه‌وار و نفس گیر علاقه دارید، Raiden IV x Mikado Remix برای شما است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Astrodogs و XF5700 Mantis Experimental Fighter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Raiden IV x Mikado Remix برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core2 Duo
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 6600 or better
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i3 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GT 640 or better
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A blast from the past soars into the present! A sci-fi shoot ’em up for the ages! Raiden IV x MIKADO remix combines the original arcade experience with modern-day features, allowing this series to perform like never before. With a remastered soundtrack, vertical screen play, new battle modes, and more, it’s time to take off and take ’em down!
Experience the return of this classic arcade shoot ’em up as Raiden IV x MIKADO remix soars onto PC! Enjoy an exhilarating lineup of content including brand-new levels, combat modes, play styles, and more. This sci-fi shooter launches gameplay to new heights with a remastered soundtrack and the addition of vertical screen play, allowing players to capture the original arcade experience like never before.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.