یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of the Druids اعلام شد

یحیی رحیمی 1 فروردین 1400 1 دیدگاه
1,481 بازدید

شرکت یوبی‌سافت هنگام معرفی بازی Assassin’s Creed Valhalla قول انتشار بسته‌های الحاقی مختلفی برای بازی داد و حالا قرار است اولین محتوای اضافی به نام Wrath of the Druids را روز 20 آوریل 2021 به دست مخاطبان برساند. این بسته الحاقی شخصیت Eivor را به ماجراجویی در سرزمین زیبای ایرلند می‌فرستد و باید در سفری مخاطره‌آمیز به پادشاهان گائلیک کمک کند تا در جنگ با دروئیدها به پیروزی برسد.

دروئید عضوی از طبقه پیشه‌ور در منطقه ایرلند در دوران عصر آهن بوده که شاعران و افراد تحصیل‌کرده زیادی میان آن‌ها دیده می‌شد. البته مهم‌ترین افراد این گروه، رهبران مذهبی بودند و دروئید بیشتر به‌عنوان یک فرقه مذهبی یاد می‌شود. آن‌ها پیراهن سفید می‌پوشیدند و آئین مذهبی خاصی داشتند. بسته الحاقی Wrath of the Druids شمارا با فرقه‌ای از دروئیدها به نام فرزندان دانائو آشنا می‌کند و جنگ اصلی علیه آن‌ها شکل می‌گیرد.

Assassins-Creed-Valhalla-Wrath-of-the-Druids

این بسته الحاقی جزوی از روند پشتیبانی یوبی‌سافت از بازی Assassin’s Creed Valhalla است که پس از عرضه بازی معرفی‌شده بود. دومین بسته الحاقی که در تابستان از راه خواهد رسید، Siege of Paris نام دارد که به بازی بازها اجازه حضور دریکی از تاریخی‌ترین نبردهای وایکینگ‌ها و آن‌هم حمله به شهر پاریس را می‌دهد. این اطلاعات در طی فستیوال Ostara Season اعلام‌شده که قرار است از روز 19 فروردین شروع به کار کند. این فستیوال فعالیت‌های مختلفی مانند تیراندازی و کشتی را ارائه می‌دهد.

Assassins-Creed-Valhalla-Wrath-of-the-Druids

یوبی‌سافت علاوه بر فستیوال، یک لباس مخصوص برگرفته از اولین نسخه بازی آساسینز کرید و شخصیت الطائر است. ویژگی تازه‌ای به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ظاهر زره شخصیت Eivor را تغییر دهند و برای او یک زره جدید بسازند. همچنین شاهد توانایی‌های جدید مانند حمله از ارتفاع و افزایش توانایی جسم او هستیم.

منتظر انتشار بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of the Druids در روز 31 فروردین 1400 باشید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام…این دوتا بسته های الحاقی کرک شده؟آیا کرک میشه؟ اگه نشده معلوم هست کی کرک بشن ما هم بازی کنیم؟؟؟؟

    پاسخ دهید