Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت 1300 نفر از بازیکنان Rainbow Six Siege را در این هفته اخراج کرده است

یحیی رحیمی 8 مرداد 1397 بدون دیدگاه
600 بازدید

یوبی‌سافت اخیراً روند تندی را پیش‌گرفته است و با افرادی که راه تقلب در بازی‌ها را پیش‌گرفته‌اند به‌سختی عمل می‌کند. این هفته 1330 نفر از بازیکنان Rainbow Six Siege به دلیل تقلب در بازی تعلیق و اخراج شده‌اند. کمپانی یوبی‌سافت چند ماهی است که شمشیر را از رو بسته است و جنگ با متقلبان را شروع کرده است. کمپانی فرانسوی در توییت خود بیان کرده است که تعداد زیادی از راه‌های تقلب را بسته است.

یوبی‌سافت علاوه بر تعلیق و اخراج بازیکنان، راه‌های تقلب را نیز بسته است و تا حدودی مشکلات موجود که باعث می‌شد تا بازیکنان با استفاده از آن به تقلب بپردازند درست‌شده است. تقلب یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که Rainbow Six Siege با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند و تقلب می‌تواند به محبوبیت این شوتر معروف صدمه وارد کند. تعداد این افراد 1300 نفر گزارش‌شده است که بنا بر گفته‌های یوبی‌سافت، در 15 روز گذشته از روش‌های تقلب استفاده کرده‌اند.

تمام افرادی که مورد غضب یوبی‌سافت واقع‌شده‌اند، تمامی مدال و پاداش‌هایی که ابتدای فصل سوم به دست آورده‌اند را از دست خواهند داد و این به‌عنوان تنبیه متقلبان در نظر گرفته‌شده است. یوبی‌سافت بیان کرد است که اخراج کامل این بازیکنان را به‌عنوان پاسخ درست به مشکل نمی‌داند و به دنبال راه‌حلی جامع برای مشکل هستند. یوبی‌سافت به دنبال آن است که بردوباخت در صورت تقلب یکی از بازیکنان به حالت عادلانه حساب شود.

همچنین یوبی‌سافت تنها به این کار بسنده نکرده است و از تمامی کاربران PC بازی Rainbow Six Siege درخواست کرده است که تائید دومرحله‌ای برای حسابشان را فعال کنند و در غیر این صورت مقامی در جدول بازی نخواهند داشت. این موضوع در طی همین فصل بازی و با استفاده از یک پچ به Rainbow Six Siege اضافه خواهد شد. همچنین بازیکنان در طول بازی نیز از الفاظ رکیکی استفاده می‌کنند که یوبی‌سافت بسیاری از این افراد را نیز اخراج کرده است.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.