Fall Guys
علی رحمانیان

فصل جدید بازی Fall Guys هفته آینده منتشر می شود کراس اور با Among Us

علی رحمانیان 26 اسفند 1399 بدون دیدگاه
485 بازدید

Fall Guys یک بازی آنلاین رقابتی است که با مکانیک ساده اما اعتیادآور خود، این روزها به محبوبیت عجیبی دست‌یافته است. این عنوان پرطرفدار حالا به‌پایان فصل سوم نزدیک می‌شد و برای فصل جدید ظاهراً چندین غافل‌گیری هم برای بازیکنان خود تدارک دیده است. به‌تازگی تریلری از فصل چهارم Among Us منتشرشده است که یکتم جدید sci-fi و اسکین شخصیت‌های Among Us را به نمایش می‌گذارد، این فصل جدید قرار است در تاریخ 2 فروردین (22 مارس) به بازی بیاید.

بعدازاینکه استودیوی Mediatonic در هفته‌ی گذشته تیزری از فصل 4 این بازی منتشر کرد، حالا اطلاعات بیشتری از فضای جدید آن به اشتراک گذاشته است. این فصل جدید قرار است بازیکنان را به سال 4041 ببرد، همه‌چیز از اسکین‌ها گرفته تا طراحی مراحل هم حال و هوای آینده را دارند. در این فصل هفت مرحله‌ی جدید هم به بازی اضافه خواهد شد، به‌عنوان‌مثال قبلاً شاهد رونمایی از حالت Skyline Stumble بودیم که 60 بازیکن در آن با چالش‌هایی مثل مناطق کم جاذبه دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

یکی دیگر از غافل‌گیری‌های این فصل Fall Guys به کراس آور آن با بازی Among Us مربوط می‌شود و در تریلر منتشرشده، مشخص است که یکی از شخصیت‌ها اسکینی از این بازی را به تن دارد. هنوز مشخص نیست که این کراس آور فقط منحصر به چند اسکین است یا گیم پلی بازی را هم دچار تغییر می‌کند، البته در تریلر فصل جدید یک جمله به این شکل ظاهر می‌شود: «یک imposter باقی‌مانده است.»، برخی می‌گویند که مثل بازی Among Us ممکن است یک یا چند ایمپاستر در مراحل بازی حضور داشته باشند و بازیکنان را از آن مرحله حذف کنند.

fall-guys-among-us-crossover

سازندگان وعده داده‌اند که در فصل چهارم Among Us محتویات بیشتر و متنوعی برای بازیکنان عرضه می‌شوند. Fall Guys: Ultimate Knockout هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و PC در دسترس است و در تابستان امسال برای کنسول‌های Xbox Series X/S، Xbox One و Nintendo Switch عرضه می‌شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.