Fall Guys
یحیی رحیمی

تاریخ شروع فصل دوم بازی Fall Guys مشخص شد

یحیی رحیمی 12 مهر 1399 بدون دیدگاه
568 بازدید

بازی Fall Guys شروع فوق‌العاده‌ای داشت و سروصدای زیادی میان گیمرها به پا کرد. فصل اول این بازی با مجانی شدن روی PlayStation Plus، رکوردهای جالبی به‌جا گذاشت و به بازی تبدیل شد که بیشترین میزان دانلود در تاریخ پلی استیشن پلاس را داشته و جدا از آن، 7 میلیون نسخه از بازی هم در فروشگاه استیم به فروش رفت. همه‌چیز آماده شروع فصل دوم است و امروز تاریخ شروع این فصل جدید مشخص‌شده است.

فصل دوم بازی Fall Guys در رویداد گیمزکام امسال معرفی شد و طرفداران، مدت زیادی است که منتظر شروع فصل هستند. این فصل جدید با تم قرون‌وسطی دنبال می‌شود و مراحل و چالش‌های جدیدی را به همراه دارد و لباس‌های فانتزی شامل اژدها و شوالیه را خواهیم دید. خوشبختانه، اکانت توییتر بازی، تاریخ شروع فصل دوم بازی را اعلام کرده و دیگر نیازی به صبر بیشتر نداریم.

بر اساس توییت منتشرشده، فصل دوم بازی Fall Guys در روز 8 اکتبر برابر با 17 مهر شروع خواهد شد و فصل اول هم دقیقاً همان روز به اتمام خواهد رسید. بازیکنان قادر به دریافت امتیاز دو برابر در مدت تعیین‌شده هستند که امکان خرید آیتم‌های تزئینی را پدید می‌آورد. فصل دوم کاملاً با چالش‌های قرون‌وسطی و طراحی جدید همراه است و خبری از چالش‌های فصل او نیست.

یکی از طرفداران در مورد برگشت فضا و چالش‌های فصل اول پرسیده و اکانت بازی در جواب او گفته که، فعلاً خبری از حالت‌های قبلی نیست و ممکن است در آینده، یک سری مراحل جدید اضافه شود که ارتباطی به تم قرون‌وسطایی فصل دوم نداشته باشد. ازجمله تغییرات جدید، می‌توان به افزایش شانس به دست آوردن تاج اشاره کرد و بسیاری از کاربران، سیستم قبلی را که میزان تاج و آیتم‌های بسیار کمی را به بازیکن اهدا می‌کرد را موردانتقاد قرار داده بودند.

استودیو Mediatonic از ایجاد شیوه‌های بیشتری برای تقدیر از بازیکنان حرفه‌ای و رنک بالا گفته که با شروع فصل جدید، معرفی خواهند شد. روز 17 مهر، منتظر شروع فصل دوم Fall Guys روی PC و PS4 باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.