علی رحمانیان

سازندگان از میزان عملکرد بازی Control رضایت دارند

علی رحمانیان 17 اسفند 1399 بدون دیدگاه
209 بازدید

Control بی‌شک یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌شده توسط شرکت Remedy Entertainment است که با گیم پلی جذاب و درگیر کننده‌ی خود، نظر مثبت بسیاری از منتقدان و بازیکنان را به خود جذب کرد. البته Control جزو آثاری نبود که میلیون‌ها نسخه فروش داشته باشد و از این‌رو در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های منتشرشده قرار بگیرد، بااین‌حال عنوان بسیار موفقی بوده است و سازندگان هم ظاهراً از عملکرد این بازی رضایت دارند. Tero Virtala، مدیرعامل استودیوی رمدی اخیراً در مصاحبه‌ای راجع به عملکرد بازی Control صحبت کرده است؛ او اظهار می‌کند که فروش دو میلیونی این عنوان یک «عدد بزرگ» محسوب نمی‌شود ولی با توجه به این موضوع که بازی با استقبال خوبی از منتقدان و طرفداران روبرو شده، تیم سازنده از موفقیت آن خوشحال هستند.

Tero Virtalaما واقعاً از موفقیت بازی Control خوشحال هستیم. این بازی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی سال شده و تا الان دو میلیون نسخه فروش داشته که این رقم هنوز هم در حال افزایش است، ولی دو میلیون در صنعت کنونی بازی‌سازی یک عدد بزرگ محسوب نمی‌شود. وقتی ما راجع به بازی‌های بزرگ صحبت می‌کنیم، منظور موفقیت این بازی‌ها در ابعاد صنعت بازی‌سازی است که این همان هدف ماست.

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد، شرکت Remedy Entertainment در حال حاضر روی پنج بازی متفاوت کار می‌کند که یکی از آن‌ها با همکاری استودیوی Epic Games در حال ساخت است، تیم سازنده‌ی Control هم در حال کار بر روی یک بازی بزرگ با سطح کیفی AAA هستند که به‌صورت مشترک در دنیای دو بازی Control و Alan Wake جریان خواهد داشت.

عنوان Control هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی قابل بازی است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.