تجربه بازی Alan Wake 2 (الن ویک 2)
علیرضا نظری

بازی Alan Wake 2 تا پایان قابل تجربه است

علیرضا نظری 26 بهمن 1401 بدون دیدگاه
532 بازدید

ترو ویرتالا، مدیر عامل Remedy در جدیدترین گزارش‌های مالی این استودیو اعلام کرده است که توسعه بازی Alan Wake 2 (الن ویک 2) به مرحله‌ای رسیده که می‌توان بازی را از ابتدا تا انتها تجربه کرد. این استودیو ضمن تایید کاهش درآمد در سه ماهه آخر سال مالی 2022، می‌گوید که بودجه به کارگیری شده در رابطه با توسعه Alan Wake 2 باید نتایج بهتری را در سال جاری ایجاد کند.

استودیو رمدی تاکنون وعده‌های زیادی برای بازی Alan Wake 2 داده است و آن را زیباترین و بلندپروازانه‌ترین پروژه این استودیو تا به امروز می‌نامد. با توجه به آن، می‌توان فرض کرد که توسعه‌دهنده به زمان زیادی نیاز دارد تا ساخت بازی را به اتمام برساند، اما در اظهاراتی که پس از انتشار آخرین نتایج مالی استودیو انجام شد، ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی گفت که توسعه این اثر ترس و بقا به خوبی پیش می‌رود. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد، بازی Alan Wake Remastered نیز از فروش کمی برخوردار بوده است. این ریمستر تاکنون هیچ حق امتیازی از فروش رمدی نداشته و استودیو انتظار دارد با نزدیک‌تر شدن به عرضه بازی الن ویک 2، فروش آن افزایش یابد.

ویرتالا به عنوان مدیرعامل استودیو می‌گوید: «ساخت بازی Alan Wake 2 در حال تکمیل شدن است. بازی به زودی از نظر محتوا کامل می‌شود و از ابتدا تا انتها قابل انجام خواهد بود. سپس به بهبود بازی برای تجربه بهتر خواهیم پرداخت. Alan Wake یک فرنچایز منحصر به فرد است که امروزه برای استودیو ارزش بالایی دارد. بازی Alan Wake Remastered هنوز حق امتیازی را کسب نکرده است. با این حال، انتظار داریم با نزدیک شدن به انتشار Alan Wake 2، فروش آن نیز افزایش یابد. طرفداران و بازیکنان جدید می‌خواهند داستان اصلی را روی کنسول‌های نسل جدید تجربه کنند.»

تجربه بازی Alan Wake 2 (الن ویک 2)

ساخت بازی الن ویک 2 رو به اتمام است

بازی الن ویک 2 ابتدا در جریان رویداد گیم اواردز 2021 معرفی شد و تریلر منتشر شده از بازی، الن را در مکان‌های مختلف از جمله بیابان‌ها، جنگل‌ها و شهر نیویورک نشان می‌داد. در زمان معرفی، سم لیک، مدیر خلاق استودیو Remedy، گفت که این بازی در سبک ترس و بقا خواهد بود، اما خاطرنشان کرد که بازی برای مدتی کنار می‌رود تا بعدها اطلاعات جدیدی از آن به طور رسمی اعلام شود.

علاوه بر این، کایل رولی، کارگردان بازی Alan Wake 2، تایید کرد که بازیکنان برای تجربه این اثر، نیازی به انجام دیگر بازی‌های رمدی، از جمله اولین بازی الن ویک و یا نسخه ریمستر ندارند. رولی می‌گوید: «زمانی که روایت داستانی Alan Wake 2 را طراحی می‌کردیم، در ذهنمان بود که تجربه‌ای را خلق کنیم تا برای همه خوشایند باشد. تمام طرفدارانی که با ما در سفر بوده‌اند، از بازی‌های قبلی رمدی لذت برده‌اند.»

Alan Wake 2 قرار است در اواخر سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.