بازی GTA V
علی رحمانیان

Take-Two قصد دارد قیمت بازی‌های خود را افزایش دهد

علی رحمانیان 16 اسفند 1399 بدون دیدگاه
319 بازدید

Take-Two که یکی از شناخته‌شده‌ترین ناشران بازی است، اولین بار سال گذشته بود که اعلام کرد بازی NBA 2K21 با ده دلار بیشتر، یعنی باقیمت 70 دلار عرضه خواهد شد. پس‌ازاینکه این خبر با واکنش منفی بازیکنان روبرو شد، این استودیو کمی از موضع خود کوتاه آمد و اعلام کرد که این موضوع برای همه‌ی بازی‌های آینده صدق نمی‌کند. بعدازاین اتفاق، خیلی از ناشران دیگر تصمیم گرفتند که بازی‌های نسل نهم خود را باقیمت 70 دلار عرضه کنند یا حداقل اعلام نمودند که روی این موضوع فکر خواهند کرد؛ برای مثال شرکت سونی به‌صورت رسمی تأیید کرد که تمام بازی‌های first-party پلی استیشن 5 باقیمت 70 دلار عرضه خواهند شد، استودیو اکتیویژن هم همین سیاست را برای عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War پیاده کرد.

حال در جریان مصاحبه‌ی اخیر Strauss Zelnick، مدیر ارشد اجرایی Take-Two، بار دیگر از او راجع به سیاست افزایش قیمت بازی‌ها سؤال شد و این‌گونه جواب داد:

Strauss Zelnickهدف ما این است که تعداد زیادی تجربه‌ی فوق‌العاده و باارزش را به بازیکنان ارائه دهیم. آخرین باری که قیمت بازی‌ها در آمریکا افزایش پیدا کرد، سال 2005 بود پس ما فکر می‌کنیم که بازیکنان حالا کاملاً آماده‌ی این اتفاق هستند. ما همیشه سعی کرده‌ایم که ارزش تجربه‌ی بازی‌هایمان خیلی بیشتر از قیمت آن‌ها باشد تا این‌گونه مشتری‌ها از خریدشان راضی باشند. طبق تجربه به ما ثابت‌شده است که حتی اگر تجربه‌ی یک بازی برایتان لذت‌بخش باشد، درصورتی‌که قیمت زیادی را برای آن پرداخت کرده باشید درنهایت ارزش بازی در نظرتان نابود می‌شود. دربیانی دیگر اگر به رستورانی شیکی بروید و اوقات خوشی را در آن سپری کرده باشید، ولی پول غذا از چیزی که فکر می‌کردید دو برابر بیشتر باشد دیگر به آن رستوران برنمی‌گردید. ما همیشه می‌خواهیم مشتری‌ها بدانند که بازی ارائه‌شده به آن‌ها خیلی بیشتر از پولی که از آن‌ها گرفته می‌شود ارزش دارد.

زلنیک همچنین خاطرنشان کرد که Take-Two هنوز تعهد خود را مبنی بر افزایش ده دلاری قیمت همه‌ی بازی‌ها قطعی نکرده است و همه‌ی مراحل باید قدم‌به‌قدم طی شوند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.