دانلود بازی Lumberjacks Dynasty برای PC
دانلود بازی Lumberjacks Dynasty برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lumberjack’s Dynasty برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1399 2 دیدگاه
8,651 بازدید

دانلود بازی Lumberjack’s Dynasty برای کامپیوتر

شاید به ذهن شما هم خطور کرده باشد که زندگی در شهر با تمام آلودگی و شلوغی‌اش را رها کنید و سبکی جدید را در نواحی روستایی و خوش آب‌وهوا را که سرشار از هوای تازه و آرامش است جایگزین آن کنید. بسیاری از بازی‌ها این سبک زندگی را در دنیایی مجازی برای ما فراهم کرده‌اند تا حداقل دید کوچکی نسبت به این نوع زندگی کردن داشته باشیم. بازی Lumberjacks Dynasty از استودیو UMEO Studios جدیدترین عنوانی است که شبیه‌سازی زندگی روستایی را با طعمی جدید برای بازیکنان فراهم کرده است.

داستان بازی در مورد جوانی نجار است که از شهر به روستای عموی خود آمده تا به آن‌ها کمک و تجارتی جدید را در کنار زندگی روستایی‌اش بنا کند. بازی سپس سریع شما را با کنترل‌های اولیه و آموزش‌های آن‌ها آشنا می‌کند تا برای ساخت امپراتوری خود آماده شوید. زمینی که در بازی در اختیاردارید وسعت زیادی دارد و پس از رسیدگی به آن و تعمیر ساختمان‌های درون آن می‌توانید به شیوه‌های مختلف از آن بهره‌برداری کنید. تمرکز اصلی بازی در ابتدا قطع درختان و بهره‌برداری از چوب است اما با پیشروی در بازی و فروش میزان کافی از محصولات خود، می‌توانید محصولات دیگر را از طریق دامداری، کشاورزی و … تولید و بفروشید و درآمد بیشتری را برای خود کسب کنید.

دیگر فعالیت درون بازی کمک به اهالی منطقه است. شما با تعمیر خانه، ابزار و یا وسایل ضروری آن‌ها علاوه بر دریافت دستمزد، شهرت و خوش‌نامی را نیز در منطقه به دست می‌آورید که امتیاز خاصی در کنار پول محسوب می‌شود و توسط آن می‌توانید چیزهای بیشتری را برای خود خریداری کنید. بازی درواقع یک شبیه‌سازی از زندگی واقعی است، شما با ابزارهای ساده اولیه شروع می‌کنید، تجارت و بیزنس خود را بناکرده و به‌مرور به آن رونق می‌بخشید. سپس درآمد خود را صرف خرید وسایل پیشرفته‌تر و کارآمدتر، زمین‌های بیشتر و … می‌کنید تا به رونق کار خود بیش‌ازپیش اضافه کنید و سرانجام به یک امپراتوری قوی در منطقه تبدیل شوید.

گیم پلی بازی همان چیزی است که از یک بازی شبیه‌ساز انتظار دارید، ساده و آرامش‌بخش. به‌طوری‌که می‌توانید تمرکز خود را بر پیشرفت آرام خود در کار بکنید و از رشد و موفقیتی که کسب می‌کنید لذت ببرید. جلوه‌های بازی نیز زیبا و با جزییات است و محیط روستایی خوش آب‌وهوای داستان به‌خوبی پیش چشمان شما به نمایش کشیده می‌شوند تا تجربه شما لذت‌بخش‌تر شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Professional Farmer Cattle and Crops و Farming Simulator 19 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lumberjack’s Dynasty با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core 2 Duo / AMD X2, min. 2.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible GPU, min. 1.5 GB dedicated VRAM (AMD Radeon HD 7000 series / NVIDIA GeForce GTX 500 series)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5 / AMD X4, min. 2.8 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible GPU, min. 2 GB dedicated VRAM (AMD R9 300 series / NVIDIA GeForce GTX 900 series)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A unique life simulation where you are a lumberjack building up a business and founding a lasting dynasty for generations to come.
Lumberjack’s Dynasty is a mix of forestry, logging, business- and life-simulation with role playing elements. You start at a run-down logging camp which you slowly take over from your aunt and uncle as you restore it to its former glory. Along with cutting timber and hauling it to the mill for further production, you will enjoy various quests that will help you improve not only your business, but your character’s skills.
Choose your playstyle: quickly become a straightforward and professional lumberjack by purchasing, cutting and converting large forests into products, or explore the full depth of the game and experience the vast range of activities from repairing and renovating your buildings and vehicles, fishing, harvesting honey, and growing vegetables. As you build your business, you can socialize with locals, find love and start your own family.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    من نصب کردم بعد موقع استارت میگه error login into steam چه کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدرضا

      پشتیبانی

      بازی را کرک کنید