دانلود بازی Airhead برای PC
دانلود بازی Airhead برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Airhead برای PC

پارسی گیم 3 اسفند 1402 بدون دیدگاه
1,739 بازدید

دانلود بازی Airhead برای کامپیوتر

در دنیای مرموز Airhead، شما برای نجات یک موجود منحصربه‌فرد به نام Head، یک موجود بالون مانند در آستانه کاهش تورم، دست به سفری خطرناک می‌زنید. به عنوان Body، موجودی کوچک و بی سر، باید در دنیای به هم پیوسته پر از معماهای چالش برانگیز، فناوری اسرارآمیز و خطرات پنهان حرکت کنید تا زندگی دوست Body را حفظ کنید. شما نقش بدن را بر عهده می‌گیرید، موجودی عجیب و غریب که با سر، ارگانیسم کروی شکل که مدام هوا را از دست می‌دهد، مواجه می شود. با هم به سفری می‌روید تا با استفاده از سیلندرهای هوا، سر را باد نگه دارید و در عین حال رازهای دنیای پیچیده و عجیب Airhead را نیز کشف کنید.

داستان بدون توضیح صریح پیش می‌رود و شما را مجبور می‌کند تا روایت را از طریق کاوش و مشاهده جمع کنید. Airhead تجربه پلتفرمر 2.5 بعدی همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهد که یادآور بازی های کلاسیک Metroidvania است. هدف اصلی شما اطمینان از بقای سر با مدیریت هوای آن در حین حرکت در محیط‌های چالشی است. شما با پازل‌های پیچیده‌ای مواجه می‌شوید که نیاز به دست‌کاری محیطی دارند و از سر و محیط اطراف خود برای پیشرفت استفاده می‌کنند. مکانیک‌های بازی بسیار ساده و در عین حال جذاب هستند. موجودات و ماشین‌ها، هم مانع سفر شما شده و هم به شما در یافتن مسیر و پیشرفت در دنیای بازی کمک می‌کنند.

همان‌طور که در طی بازی کاوش می‌کنید، ارتقاهایی را خواهید دید که توانایی‌های سر را مانند افزایش ظرفیت هوا و قدرت‌های جدید مانند شناور کردن آن را افزایش می‌دهد. این ارتقا نه تنها به حل پازل کمک می‌کند، بلکه دسترسی به مناطقی که قبلاً غیر قابل دسترس بوده است را باز کرده و کاوش و کشف را تشویق می‌کند. Airhead چالش‌های بی‌شماری را از غارهای تاریک گرفته تا سازه‌های باستانی مملو از زندگی ارائه می‌کند. هر مکان سرشار از جزئیات است و شما را به کشف مسیرهای مخفی، اسرار و کلکسیون‌های پراکنده در سراسر جهان دعوت می‌کند. تجربه این اثر سرگرم کننده و شگفت انگیز را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ancient Souls Tamag و Lil Guardsman را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Airhead برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 / AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 760 2GB / Radeon R9 270X 2GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7 / AMD Ryzen 7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1070 4GB / Radeon RX 5700-XT 4GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Airhead is an adventure through a sprawling interconnected world, where you must explore, evolve and overcome intricate puzzles to succeed. You play as Body, a small creature who meets a round, inflated organism and uses it as a head. And while Head is slowly but surely deflating, you have a chance to save its life. To do so, you need to use air cylinders to keep Head inflated while you explore Airhead’s interconnected world and learn about its secrets.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.