دانلود بازی Professional Farmer Cattle and Crops برای PC
دانلود بازی Professional Farmer Cattle and Crops برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Professional Farmer Cattle and Crops برای PC

پارسی گیم 27 مهر 1399 بدون دیدگاه
5,954 بازدید

دانلود بازی Professional Farmer Cattle and Crops برای کامپیوتر

کشاورزی یکی از مشاغل مهمی است که می‌تواند اقتصاد یک کشور را ده‌ها سال جلو بیندازد. تأمین نیاز اولیه مردم از طریق کشاورزی، ازجمله الزامات یک کشور مستقل است. تابه‌حال چندین استودیو بازی‌سازی به شبیه‌سازی کشاورزی با تمام جزئیات پرداخته‌اند و به‌تازگی، استودیو آلمانی Masterbrain Bytes هم باتجربه چندساله‌اش، دست به تکرار همین کار زده است. بازی Professional Farmer Cattle and Crops یک اثر شبیه‌ساز کشاورزی است که بودجه ساخت آن از طریق پروژه کیک استارتر تأمین شد و برعکس دیگر بازی‌های شبیه‌ساز، این اثر یک تجربه کاملاً مشابه واقعیت را ارائه می‌دهد و چالش‌های کاملاً واقعی را جلوی راه شما قرار می‌دهد.

در بازی Professional Farmer Cattle and Crops کنترل یک مزرعه به شما داده می‌شود و تمامی جنبه‌های کشاورزی و اداره یک مزرعه بزرگ را خواهید چشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی، کنترل واقعی ماشین‌آلات کشاورزی است و این‌طور نیست که تمامی ماشین‌آلات به نحو یکسان کار کنند و باید با نحوه کار آن‌ها شوید. تمامی این ماشین‌آلات دارای صدای مخصوص به خود هستند و حتی می‌توان آینه‌های کناری را تنظیم کرد تا روند برداشت محصول بدون خطا پیش رود. فعالیت‌های زیادی در مزرعه وجود دارد و کارگردان به‌طور مداوم در بخش‌های مختلف به کار ادامه می‌دهند. از چیدن و انتقال میوه تا شخم زدن و نگه‌داری از حیوانات را در این بازی تجربه خواهید کرد. بخش پرورش حیوانات، یکی از دقیق‌ترین قسمت‌های بازی به‌حساب می‌آید که از تأمین غذا تا دوشیدن شیر و جلوگیری از شیوع بیماری میان آن‌ها را تجربه خواهید کرد. هیچ‌کدام از شبیه‌سازهای دیگر، این سطح از واقعیت را به کار نبرده‌اند.

سه مود مختلف در بازی Professional Farmer Cattle and Crops استفاده‌شده‌اند: حالت کمپین و آفلاین که زندگی یک کشاورز و نحوه اداره مزرعه و کسب‌وکار روستایی را به شما نشان می‌دهد. در بخش سند باکس، هیچ‌گونه محدودیتی برای استفاده از ماشین‌آلات و کشت و برداشت ندارد و در آخر اگر دوستانی دارید که مشتاق به تجربه این بازی به‌صورت آنلاین هستند، آن‌ها را به لابی دعوت کنید و کنترل یک مزرعه را کنار یکدیگر به دست بگیرید. بر اساس گفته استودیو، این واقعی‌ترین شبیه‌ساز کشاورزی است که می‌توانید دانلود کنید و خوشبختانه، منتقدان هم نظرات مثبتی در مورد آن به ثبت رسانده‌اند. اگر عاشق این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لینک دانلود بازی Farming Simulator 19 و My Time at Portia را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Professional Farmer Cattle and Crops با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: CPU: Intel Dual-Core 2 GHz or similar AMD CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760 / AMD Radeon 550 RX or above (with 2 GB VRAM or above)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: CPU: Intel Quad-Core 3 GHz or similar AMD CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1070 / AMD Radeon 5600 XT (with 8 GB VRAM or above)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Are you ready for the new generation of farming simulators?
Professional Farmer: Cattle and Crops takes you out into the countryside and impresses with its depth and attention to detail! Experience how exciting being a farmer can be. Work your fields with original machines or coordinate these tasks with your workers. Bringing in the harvest, caring for animals, and getting the cycle of food production going are hard, but also satisfying tasks of a farmer. Follow your vocation as a farmer with all the challenging and beautiful aspects modern farming has to offer: detailed machinery; authentic sowing; fertilizing and harvetsting; livestock management; and realistic weather and nature conditions.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.