دانلود بازی Attack on Titan Wings of Freedom برای PC,دانلود بازی Attack on Titan Wings of Freedom برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Attack on Titan
دانلود بازی Attack on Titan Wings of Freedom برای PC,دانلود بازی Attack on Titan Wings of Freedom برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Attack on Titan پارسی گیم

دانلود بازی Attack on Titan Wings of Freedom برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1395 248 دیدگاه
96,488 بازدید

دانلود بازی Attack on Titan Wings of Freedom برای کامپیوتر

بازی Attack on Titan (حمله به نایتان ها) که برگرفته از سری داستانی با همین نام به نویسندگی Hajime Isayama در استدیو Koei Tecmo ساخته‌شده است. داستان بازی برگرفته از انیمه ساخته‌شده و همان شخصیت‌ها و اتفاقات را دنبال می‌کند. در اين بازي شما وظيفه محافظت از عده باقی‌مانده از بشريت در مقابل غول‌ها را بر عهده داريد.همچنين اين تعداد كم از انسان‌ها براي محافظت از خود شهري با دیوارهای بلند ساخته‌اند در مقابل غول‌ها از خود دفاع كنند.

اگر شما قبلاً انیمه حمله به تایتان ها را دیده باشید اولین چیزی که بعد از ورود به بازی توجه شما را جلب می‌کند چهره‌پردازی و صدای کاراکترهاست چراکه دقیقا از همان صدا ها و چهره‌ها برای بازی استفاده‌شده است و این به شما حس بازی کردن انیمه ای را می‌دهد که قبلاً آن را دیده‌اید. شخصیت‌های بازی هم همان شخصیت‌های اصلی داستان هستند، با همان میزان قدرت و چابکی که می‌شناختید ولی حالا شما باید ان ها را برای انجام مأموریت‌ها کنترل کنید.

موسیقی بازی بسیار زیبا است و از انواع سازهای مختلف در موقعیت‌های مختلف استفاده‌شده تا احساسات شما را تحریک کند.
همچنين بايد گفت موسيقي در زمان‌هایی كه شما يا دوستانتان به سمت مرگ می‌روید به طرز باورنكردني حماسي می‌شود و شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی بسیار روان و دوست‌داشتنی است و خیلی راحت می‌توانید تایتان ها را شکست دهید . البته نه به همین سادگی، باید حواستان به میزان برندگی شمشیر یا کپسول هوایی که شما با ان خود را با آن به‌طرف تایتان ها می‌کشید باشد چون اگر نوبتام شما میمانید و یک مشت تایتان که همه به سمت شما می‌آیند تا شما را بخورند. ولی اگر مأموریت‌ها را به‌خوبی تمام کنید و اکثر تایتان ها را با یک یا دو ضربه بکشید می‌توانید ابزار خود را به‌روزرسانی كنيد تا در جنگ‌های بعدي از قابلیت‌های جديد شخصيت خود استفاده كنيد و با خیال راحت‌تری با تایتان ها مبارزه کنید. همین‌طور که شما مأموریت‌های بازی را تکمیل می‌کنید کم‌کم داستان بازی ادامه پیدا می‌کند و شخصیت‌های بازی با توجه به مأموریت تغییر می‌کند تا شما بهتر متوجه داستان شوید .

Attack on Titan Wings of Freedom برای همه پلتفرم‌ها عرضه‌شده است و همه می‌توانند از آن لذت ببرند . اگر شما هم مدت‌ها به دنبال بازی‌هایی با این سبک و سیاق بوده‌اید یا از طرفداران سرسخت انیمه های ژاپنی هستید پس ما به شما این عنوان را پیشنهاد می‌دهیم .

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7, Windows® 8.1, Windows® 10 (64bit)
Processor: Core i7 870 2.93GHz over
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTS 450
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c over
Additional Notes: Pixel Shader 3.0 over 3D Accelerator chip , VRAM 1GB over

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7, Windows® 8.1, Windows® 10 (64bit)
Processor: Core i7 2600 3.40GHz over
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 760
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c over
Additional Notes: Pixel Shader 3.0 over 3D Accelerator chip , VRAM 2GB over

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 58 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 248 دیدگاه
  • Avatar

    AotLover

    مهمان

    درود برشما.
    Codex مشکل داره، نصب که میشه هر چقدر میخوایم وارد بشیم، استیم میاد بالا و وارد استیم میشه. دومی که بازی مشکل سیو کردن داره. هرچقدر خواستم سیو کنم، نشد. سومی که با اینکه کنترلر به کامپیوتر وصل نیست اما راهنمای داخل بازی بجای نشون دادن کلیدهای کیبورد، کلید های کنترلر رو نشون میده.
    این از تجربیات من از دانلود نسخه کودکس. ????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    lfkf

    مهمان

    تو بلک باکس دانلود میکنی چون سیستمت ضعیفه من دانلود میکنم چون حجمش کمتره ما یکی نیستیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mohamd

    مهمان

    سلام ببخشید من اشتباهی کرک بازی رو پاک کردم جایی هست که بتونم به طور جداگونه کرک بازی رو دانلود کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابراهیم

    مهمان

    سلام
    من بازی رو دانلود و نصب کردم ولی هرکاری میکنم نمیتونم وارد بازی شم و یه صفحه سیاه باز میشه که بیشتر از اون نمیتونم جلو برم یبارم تریلرش رو پخش کرد که وارد اون صفحه سیاه شدم
    چطور میتونم وارد بازی شم و بازیش کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    من این بازی رو از دو سایت مختلف و این دفع از سایت شما دانلود کردم(نسخه black box) و فایل رو راحت اکسترکت میکنم و نصبش میکنم ولی بعد نصب توی پوشه که نصب شده میرم توی ۲ تا فایل هست یکی پوشه به اسم LINKDATA و اون یکی فایل با پسوندو اسم serp-virtual-memory.temp هست که ۲ گیگ حجم داره و داخل پوشه هم دو تا فایل bin‌ به اسم LINKDATA EU A.BIN وLINKDATA EU PLATFORM.BIN هست….من این بازی رو قبلاً بازی کردم(ولی کودکس بود ) الان که نسخه بلک باکس گرفتم همچین فایل مسخره ای بهم میده که نمیتونم هیچجوره نصبش کنم لطفا سریع کمکم کنید ۲ بار دان کردم و چند بار نصب کردم بدون آنتی ویروس ولی همش این فایل مزخرف رو میده 🙁

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 248 دیدگاه