Doom Eternal
علی رحمانیان

بازی Doom Eternal فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است

علی رحمانیان 11 اسفند 1399 بدون دیدگاه
591 بازدید

عنوان Doom برای اکثر گیمرها نیاز به معرفی ندارد، عنوانی که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سبک شوتر اول شخص است که با گیم پلی سریع و خشونت بی‌حدومرز خود، تجربه‌ای سراسر هیجان‌انگیز را به بازیکن ارائه می‌دهد. در بازی‌های Doom شما در نقش قاتل درجه‌یک موجودات شیطانی قرار می‌گیرید و تنها کاری که انجام می‌دهید، به رگبار بستن و سلاخی کردن این موجودات است. آخرین نسخه‌ی این مجموعه با عنوان Doom Eternal حدود 9 ماه پیش منتشر شد و این‌گونه که به نظر می‌آید، بسیار موفق هم ظاهرشده و فروش خیلی خوبی را تجربه کرده است.

David Saunders، مدیر سابق استودیو id Software در حساب لینکدین خود گزارشی را منتشر کرده است و نشان می‌دهد که بازی Doom Eternal از زمان انتشارش یعنی 20 مارس 2020 (1 فروردین 1399)، بالغ‌بر 450 میلیون دلار فروش داشته است. ساندرز این‌گونه می‌گوید که بازی Doom Eternal برای سازندگانش از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این توجه زیادی که به بازی اختصاص داده‌شده، مشخصاً جواب داده است چراکه این اثر تنها در نه ماه توانسته این میزان از فروش را داشته باشد.

جالب است بدانید که تعداد کاربران استیم بازی دوم اترنال تنها در پلتفرم PC، به عدد 104.891 نفر می‌رسد، این در حالی است که بازی برای کنسول‌های Xbox One و PlayStation 4 منتشرشده است و با احتساب بازیکنان این دو کنسول هم، به عدد قابل‌توجهی می‌رسیم. اخیراً خبر ساخت نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Doom Eternal هم به گوشمان رسیده است و همچنین سازندگان برای اضافه کردن یک کاراکتر مؤنث به بازی ابراز علاقه کرده‌اند. به‌زودی منتظر خبرهای بیشتری از این عنوان باشید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.