آپدیت بازی Starfield استارفیلد
سارا هابطی

بزرگ‌ترین آپدیت بازی Starfield با تغییرات گرافیکی در راه است

سارا هابطی 25 دی 1402 بدون دیدگاه
214 بازدید

بعد از موفقیت و افت و خیزهای فراوان، بالاخره بازی Starfield (استارفیلد) توانست جایگاه خودش را پیدا کند و به یکی از بهترین بازی‌های انحصاری مایکروسافت تبدیل شود. حال در تازه‌ترین خبر متوجه شدیم که بزرگ‌ترین آپدیت بازی Starfield در راهه و قرار است به حل بیش از 100 مشکل فنی و بصری بپردازد.

بنابر اطلاعات منتشر شده، کاربران سرویس استیم (Steam) می‌توانند به صورت آزمایشی زودتر از پلتفرم‌های دیگر به این به‌روزرسانی دست پیدا کنند و تقریبا دو هفته دیگر این آپدیت بزرگ برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. شرکت بتسدا اعلام کرد که هم‌اکنون در حال کار روی بزرگ‌ترین آپدیت ممکن برای بازی استارفیلد است که به حل بیش از 100 مشکل فنی و عملکردی می‌پردازد. این آپدیت ابتدا در تاریخ 27 دی 1402 (17 ژانویه 2024) به صورت بتا یا همان آزمایشی در اختیار کاربران استیم قرار می‌گیرد و سپس در تاریخ 11 بهمن 1402 (31 ژانویه 2024) به طور کلی روی تمام پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

این آپدیت بزرگ علاوه بر این‌که مشکلات فنی و عملکردی را درست خواهد کرد، بلکه به ایرادات و نقص‌های ماموریت‌های داستانی بازی از جمله Eye of the Storm و Into the Unknown اقداماتی انجام می‌دهد. این موضوع نیز براساس شکایت‌های کاربران از مشکلات این مراحل مورد بررسی قرار گرفته و شرکت بتسدا اعلام کرد که علاوه بر رفع ایرادات فنی به این موارد نیز خواهد پرداخت.

آپدیت بازی Starfield استارفیلدانتشار بزرگ‌ترین آپدیت بازی Starfield

آپدیت بزرگ بازی استارفیلد باعث رفع مشکلات فنی، افزایش کیفیت بافت‌ها، ارتقا نورپردازی و سایه‌زنی به‌همراه پشتیبانی بهتر از نمایشگرهای عریض خواهد شد. علاوه بر این موارد بتسدا به ایرادات جزئی و گزارش شده از سوی بازیکنان از جمله هندسه قرص خورشید، رسیدگی به باگ‌های سیارک‌های همراه و در نهایت سایه‌های حلفه سیارات رسیدگی خواهد کرد. مطمئنا این به‌روزرسانی مراحل بزرگ و جزئیات زیادی را به بازی اضافه نمی‌کند، اما روی نکات ریز مهمی توجه خواهد کرد.

بازی استارفیلد هم‌اکنون به صورت انحصاری برای دارندگان پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. این آپدیت بزرگ قرار است شکل منسجم‌تر و با ثبات‌تری را به بازی استارفیلد اضافه کند تا کاربران خود را راضی نگه دارد؛ زیرا این بازی در تاریخ 6 سپتامبر 2023 با کاهش چشم‌گیری از کاربران مواجه شد. با این حال طرفداران امیدوارند که توسعه‌دهندگان شرکت بتسدا خبرهای بیش‌تر در رابطه با اولین بسته‌الحاقی این عنوان به نام Shattered Space در اختیارشان قرار دهد. در آینده باید منتظر انتشار اطلاعات بیش‌تری باشیم و ببینیم این شرکت برای بازگرداندن کاربران خود چه اقداماتی انجام خواهد داد. نظر شما در این رابطه چیست؟؟ آیا از تجربه بازی استارفیلد رضایت کامل را دارید؟؟

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.