بازی Deathloop
علی رحمانیان

جزئیات بیشتری راجع به خط داستانی و ساختار گیم پلی بازی Deathloop منتشر شد

علی رحمانیان 10 اسفند 1399 بدون دیدگاه
456 بازدید

جدیدترین بازی استودیو Arkane با عنوان Deathloop امسال معرفی شد که با پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه و کاملاً جدید، سعی دارد تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به بازیکنان ارائه دهد. داستان بازی روایتگر دو قاتل است که در یک گرداب زمان‌گیر افتاده‌اند و هر بار که می‌میرند دوباره زنده می‌شوند. جالب است که بدانید این دو شخصیت دقیقاً در نقطه‌ی مقابل یکدیگر هستند، شخصیت اول از این قدرت استفاده می‌کند تا اهداف خود را بکشد ولی دیگری سعی می‌کند همان شخصیت اول را متوقف کند. تریلرهایی که تاکنون از بازی منتشرشده‌اند، نوید یک بازی نوآورانه و سرگرم‌کننده را می‌دهند و طرفداران زیادی بی‌صبرانه منتظر انتشارش هستند.

بازی Deathloopحال تریلر جدیدی از بازی Deathloop منتشرشده است که اطلاعات بیشتری را راجع به ساختار کلی بازی به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که گفته شد هسته‌ی اصلی Deathloop این است که شخصیت اصلی پس از هر بار مردن در ساحلی به هوش می‌آید ولی خاطرات قبل از مرگش را فراموش نمی‌کند و از این قابلیت برای از میان برداشتن اهداف خود استفاده می‌کند. به گفته‌ی سازندگان بازی از المان‌های روگ‌لایک هم برخوردار خواهد بود ولی کاملاً به آن وفادار نیست، به‌عنوان‌مثال بعد از زنده شدن می‌توانید اسلحه‌ای را که قبل از مرگ در دست داشتید نگه‌دارید. علاوه بر آیتم‌هایی بانام AEON Trinket در بازی وجود دارند که برای ارتقای شخصیت و تجهیزات به کار می‌روند و باید آن‌ها را جمع کنید.

در طول داستان بازی باید گروهی از افراد ثروتمند که AEON نام دارند را شناسایی و نابود کنید، این گروه متشکل از 8 نفر است که از قدرت گرداب زمان استفاده می‌کنند تا برای همیشه زنده بمانند و به خود عنوان Visionary داده‌اند. یکی از این افراد همان شخصیت دوم قابل بازی یعنی Julianne است که سعی می‌کند شما را به قتل برساند. یک نقشه‌ی بزرگ در بازی وجود خواهد داشت که به چهار منطقه تقسیم‌شده است و اعضای گروه Visionary در آن‌ها پراکنده‌اند، چالش اصلی بازیکنان در بازی این است که هر هشت هدف را در یک زمان به قتل برسانند تا این گرداب زمانی بسته شود.

بازی Deathloop قرار است در تاریخ 31 اردیبهشت 1400 (21 مه 2021) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و PC منتشر شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.