پارسی گیم

دانلود بازی Craft The World Heart of Evil برای PC

پارسی گیم 4 اسفند 1399 بدون دیدگاه
9,733 بازدید

دانلود بازی Craft The World Heart of Evil برای کامپیوتر

بازهم صحبت از Dwarf های دوست‌داشتنی است. این نژاد جذاب یکی از اصلی‌ترین تمرکزهای استودیوهای بازی‌سازی بوده چراکه همواره نژادی جذاب و با پتانسیل بالا برای ایده پردازی بوده‌اند. بازی Craft The World از استودیو Dekovir Entertainment ما را با دنیایی دیگر از این موجودات کوتوله آشنا می‌کند.

بازی با گرافیکی دوبعدی شما را ابتدا در نقش یک Dwarf تنها قرار می‌دهد که ابزاری ساده در دست دارد. شما باید به کمک او از محیط اطراف منابع طبیعی مانند چوب و سنگ و … را جمع‌آوری کنید سپس با استفاده از آن‌ها ، ابزارهای جدیدتر و پیشرفته‌تر و همین‌طور مقر اصلی بزرگ‌تری بسازید تا افراد بیشتری به شما ملحق شوند و در جمع‌آوری منابع بیشتر در اعماق زمین به شما کمک کنند. هر چه ابزارها و آیتم‌های پیشرفته‌تری داشته باشید، به اعماق بیشتری نفوذ می‌کنید و منابع کمیاب‌تری را خواهید یافت.

اما شما در این دنیا تنها نیستید و دیری نمی‌شود که توسط موجوداتی شرور موردحمله قرار می‌گیرید. گاهی دشمنانی ساده‌تر مانند اسکلت‌ها و گابلین ها را ملاقات می‌کنید و گاهی ارواحی اهریمنی و خطرناک که هیچ دفاعی در برابر آن‌ها ندارید و باید پنهان‌شده و تا روشنایی صبح از مخفیگاه خود خارج نشوید. به‌مرور با پیشرفت در بازی به سلاح‌های متعدد پیشرفته‌ای دسترسی پیدا می‌کنید که دفاع کردن از مقرر اصلی را برای شما بسیار ساده‌تر می‌کند. هر آنچه لازم دارید را باید خودتان بسازید. گیم پلی بازی این امکان را به‌خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد تا شمارا علاقه‌مند نگه دارد و طعم پیشرفت را به شما بخوراند.

بازی در طبیعت خودش ساده و روان است، گرافیکی دوبعدی با رنگ‌های زنده و زیبا و همچنین تنوع زیاد دشمنان و ابزارها و سلاح‌های موجود در بازی همگی لذت تجربه بازی را دوچندان می‌کند. مراحل بسیاری نیز با تم‌ها و محیط‌های مختلف در بازی وجود دارد که عمق گیم پلی را بیشتر کرده و از تکراری شدن آن جلوگیری می‌کند. تجربه این بازی برای گذران وقت با چاشنی Dwarf های دوست‌داشتنی خالی از لطف نیست.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Factorio و Medieval Dynasty را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Craft The World Heart of Evil با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or later
Processor: 2.0 GHz Dual Core CPU
Memory: 1 GB RAM
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Craft The World is a unique sandbox strategy game, the mix of Dungeon Keeper, Terraria and Dwarf Fortress.
Explore a random generated world populated by dangerous creatures, build a dwarf fortress, gather resources, and craft all the items, weapons, and armor you need.
The Heart of Evil DLC adds a new type of world to the game with opposing fortresses.
The player arrives on the scene just when the fortress that is being defended by a garrison of NPC dwarves has almost fallen. Most of its defenders have been killed or captured by the forces of the dark fortress for unknown experiments.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.