Overwatch-2
علی رحمانیان

اطلاعات جدید از بازی Overwatch 2 منتشر شد

علی رحمانیان 3 اسفند 1399 بدون دیدگاه
369 بازدید

عنوان Overwatch قطعاً یکی از شاهکارهای استودیوی بلیزارد تا به امروز بوده که عنوان بهترین بازی سال 2016 را هم یدک می‌کشد. جذابیت بالای این بازی سبب شده که طرفداران بی‌صبرانه منتشر انتشار نسخه‌ی دوم آن باشند، ازاین‌رو مراسم BlizzConline برای طرفداران از طرفی ناامیدکننده بود چراکه بازهم تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Overwatch 2 اعلام نشد و از طرفی هم دست‌خالی نماندند چون اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی منتشر شد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

در نمایش Overwatch 2 شاهد حضور چند تا از شخصیت‌های قدیمی مثل McCree، Pharah، Reaper و Widowmaker بودیم که طراحی این کاراکترها به طرز قابل‌توجهی ارتقا یافته است، علاوه بر جنبه‌ی بصری هر قهرمان درخت مهارت‌های مخصوص به خود را دارد که این موضوع بازی را به عناوین نقش‌آفرینی نزدیک‌تر می‌کند. دشمنان جدیدی هم در بازی حضور دارند و حالا از تنوع بیشتری برخوردار هستند، به‌عنوان‌مثال شخصیت Breacher که کارش رسیدن به هدف موردنظر و منفجرشدن است و The Puller که بازیکنان را به سمت خود می‌کشاند و از نزدیک با آن‌ها مبارزه می‌کند. به گفته‌ی سازندگان هوش مصنوعی دشمنان بازی بسیار خوب کارشده و Overwatch 2 روی مبارزات هیجان‌انگیز تمرکز زیادی کرده است.

برخی از مکان‌های قابل بازی مثل نیویورک و رم هم معرفی شدند که به گفته‌ی سازندگان ابعاد این نقشه‌ها به طرز بی‌سابقه‌ای گسترش‌یافته است و شاهد محیط‌های بسیار زنده و پویا خواهیم بود، مثلاً به لطف سیستم آب‌وهوایی جدید، مواردی ازجمله طوفان‌های شن و کولاک در مناطق وجود خواهند داشت که در مبارزات هم تأثیر دارند.

طبق حرف‌های سازندگان و تریلرهای منتشرشده، Overwatch 2 به نظر از تمامی جنبه‌ها نسبت به نسخه‌ی اول خود تغییر کرده است و انتظار می‌رود که حتی از آن‌هم بهتر ظاهر شود. به‌محض انتشار تاریخ عرضه‌ی بازی حتماً آن را به اطلاعتان می‌رسانیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.