NiOh 2
علی رحمانیان

بازی Nioh 2 بالاخره برای رایانه های شخصی منتشر شد

علی رحمانیان 19 بهمن 1399 بدون دیدگاه
871 بازدید

سال گذشته بود که دومین نسخه از عنوان Nioh به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد، عنوانی که درست به‌مانند نسخه‌ی اول خود از سری بازی‌های Dark Souls الهام گرفته و تجربه‌ای چالش‌برانگیز را به مخاطب ارائه می‌دهد. خبر خوب این است که استودیوی Team Ninja، همین عنوان را دیروز با تمام DLC ها و آپدیت‌های موجود بانام Nioh 2 The Complete Edition برای رایانه‌های شخصی هم عرضه کرد. Nioh 2 تا 24 ژانویه چیزی بالغ‌بر 1.4 میلیون نسخه فروش داشته است. برای اطلاعات بیشتر و دانلود بازی Nioh 2 The Complete Edition با ما همراه شوید.

روز گذشته هم‌زمان با انتشار Nioh 2 The Complete Edition عنوان دیگری با نام The Nioh Collection برای پلی‌استیشن 5 نیز عرضه شد. این بازی شامل نسخه‌های ریمستر شده‌ی Nioh و Nioh 2 به همراه تمامی بسته‌های الحاقی آن‌هاست. دارندگان پلی استیشن 5 به لطف این کالکشن منتشرشده، می‌توانند هر دو نسخه را با رزولوشن 4K و نرخ 60 تا 120 فریم بر ثانیه تجربه کنند. این عنوان ویژگی‌های کراس پلی و انتقال فایل‌های ذخیره از PS4 به PS5 را هم داراست.

بعد از بسته شدن پرونده‌ی Nioh 2، سازندگان Team Ninja هنوز خبری از ساخت نسخه‌ی سوم سری Nioh نداده‌اند و بر روی نسخه جدیدی از بازی Ninja Gaiden هم کار نمی‌کنند. فعلاً تنها می‌توانیم صبر کنیم و ببینیم برنامه‌ی آن‌ها برای بازی‌های آینده چه خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.