نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty
یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty: سریع و خشن

یحیی رحیمی 12 اسفند 1401 بدون دیدگاه
921 بازدید

بازی جدید استودیو تیم نینجا، سازنده Nioh 2 و بازی ماندگار نینجا گایدن به مرحله انتشار رسید. بازی Wo Long Fallen Dynasty‌ فردا جمعه، دوازدهم اسفند منتشر خواهد شد و می‌توانید ماجراجویی در عصر سه امپراتوری را تجربه کنید. منتقدان به بررسی بازی در طی هفته گذشته پرداخته‌اند و در نهایت نظرات خود را به اشتراک گذاشتند. در این مطلب نگاهی به امتیازها و نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty خواهیم انداخت.

بازی وو لانگ اثری سولزلایک یا مشابه آثار فرام‌سافتور طراحی شده است. روند بازی به Sekiro Shadows Die Twice‌ شباهت دارد، اما المان‌های فانتزی به آن اضافه شده است و می‌توان از قدرت‌های جادویی در حین مبارزه استفاده کرد. سیستم‌های مختلفی در بازی استفاده شده‌اند که کنار همدیگر یک روند دشوار را ایجاد می‌کنند و تمام کردن بازی ممکن است برای تمامی افرادی ساده نباشد. منتقدان به‌طور کل از بازی راضی هستند و امتیازهای خوبی ثبت کرده‌اند.

نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty

با نگاه به نمرات بازی می‌توان متوجه شد که با اثری باکیفیت روبه‌رو هستیم. تیم نینجا مهارت زیادی در خلق بازی دارد و بازی جدید نیز بوی پختگی می‌دهد. در ادامه می‌توانید بخشی از متن نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty توسط مجلات معتبر و رسانه‌های فعال در حوزه ویدیوگیم را مطالعه کنید.

نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty

Push Square – امتیاز 9/10

وو لانگ یک بازی اکشن نقش‌آفرینی فوق‌العاده است که حتی روند سخت‌تری نسبت به فرمول محبوب بازی‌های سولزلایک ارائه می‌دهد. این بازی سریع و مهیج است و یکی از گیراترین سیستم‌های مبارزه را می‌بینیم که تابه‌حال لذت کار با آن را داشته‌ایم. این بازی ممکن است گیمرهای کژوال را از خود براند، اما افرادی که در جستجو‌ی یک چالش اساسی هستند، بهتر است دست از جستجو بردارند!

گیم‌اینفورمر – 8.8/10

اگرچه نیمه‌ دوم بازی نسبت به بخش اول موفق عمل نکرد، اما اثری است که به‌خوبی پرداخته شده است. بخش اکشن بازی دقیق و منعطف است و یادگیری نحوه‌ی جنگیدن با هر دشمن بسیار رضایت‌بخش است. در حالی که امیدوار بودم که تنوع بیشتری از دشمنان ارائه می‌شد، اما این اثری نایاب است که تمرکز منحصربه‌فردی می‌خواهد و لحظات شیرین پیروزی را ارائه می‌دهد. اگرچه بازی به بلندپروازی اثری که از آن الهام گرفته شده است نمی‌رسد، اما فاصله زیادی با آن هم ندارد.

نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty

IGN – امتیاز 8/10

اکشن بازی Wo Long سریع و مهیج است و همچنین گزینه‌های زیادی برای جنگیدن با دشمان سرسخت وجود دارد و یادگیری بازی کاملاً مثمر به ثمر است و بخش مبارزه مبتنی بر دفاع آن یکی از بهترین‌ها از زمان بازی Sekiro است. تمام این نقاط قوت بر سیستم غارت بازی، داستان‌سرایی ضعیف و همچنین تنوع اندک دشمن فائق می‌آید. اگر به خاطر این اشکالات نبود، این بازی می‌توانست به بهترین دستاورد استودیو تیم نینجا تابه‌حال تبدیل شود.

گیم‌اسپات – امتیاز 8/10

سیستم مبارزه مبتنی بر دفع حمله و جاخالی دادن بسیار درخشان است و تیم نینجا تغییرات هوشمندانه‌ای انجام داده تا بازی Wo Long حس تازه‌ای داشته باشد. این بازی مشکلات خودش را دارد و خالی از اشکال نیست، اما اگر به دنبال یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سریع هستید که دارای سیستم مبارزه رضایت‌بخش است، وو لانگ بیشتر نیازهای شما را برطرف می‌کند.

نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty

نمرات بازی Wo Long

با مطالعه بخشی از نقد بازی Wo Long Fallen Dynasty وقت آن است نگاهی به امتیازهای کلی بیندازیم. این اثر توانسته میانگین امتیاز 81 را در وب‌سایت متاکریتیک کسب کند که امتیاز خوبی به شمار می‌رود. نگاهی کلی به امتیازهای بازی بیندازید:

Attack of the Fanboy – 100
Hardcore Gamer – 90
Destructoid – 90
PlayStation Universe – 85
Worth Playing – 80
VG247 – 80
WellPlayed – 75
DualShockers – 68
VGC – 60

نمرات بازی Wo Longمنبع: PureXbox

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.