دمو بازی Wo Long Fallen Dynasty
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار دمو بازی Wo Long Fallen Dynasty اعلام شد

یحیی رحیمی 17 بهمن 1401 بدون دیدگاه
210 بازدید

طرفداران بازی جدید استودیو تیم نینجا می‌توانند یک هفته قبل از انتشار رسمی، دمو بازی را به‌صورت رایگان دانلود کنند. دمو Wo Long Fallen Dynasty برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس، کامپیوتر و پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. افرادی که دمو را در روز 24 فوریه (پنجم اسفند) دریافت کنند، یک آیتم ویژه به آن‌ها تعلق می‌گیرد که به بازی اصلی منتقل خواهد شد.

روز 24 فوریه برابر با پنجم اسفند، قادر به تجربه بخش کوتاهی از بازی Wo Long، اثر جدید سازندگان Nioh 2 خواهید بود. این بازی در دوره سه امپراتوری عظیم چین جریان دارد و بازی‌کنان با کنترل یک سرباز بی‌نام در دنیایی تاریک و فانتزی با هیولاها، شیاطین و اژدها خواهند جنگید. تنوع خاصی از سلاح‌های متفاوت به همراه تجهیزات و همچنین وردهای جادو در نظر گرفته شده‌اند تا بازی‌کنان بتوانند تجربه‌ی یک مبارز و جنگجو خیالی چینی را به بهترین شیوه بچشند.

بخش مبارزه بازی شبیه آثار Nioh و همچنین سولز طراحی شده است. تیم نینجا می‌گوید که تنها یک درجه سختی برای Wo Long Fallen Dynasty در نظر گرفته شده است. این بدین معنی است که بازی دشوار است و قرار نیست که بازی‌کنان تنها با دنبال کردن روند داستانی آن را به پایان برسانند. انواع و اقسام ضربه‌ها چه به‌صورت زمینی و هوایی طراحی شده است و دشمنان هم ضربات مهیبی به شخصیت اصلی وارد خواهند کرد. سیستم اخلاقی بازی باعث شده تا انرژی قابل‌توجهی ذخیره شود و این انرژی به وسیله‌ی ورد جادو یا ضربات ویژه تخلیه شود و دشمن را نیست و نابود کند.

دمو بازی Wo Long Fallen Dynasty

تاریخ انتشار دمو بازی Wo Long

دشمنان بازی به‌طور مداوم پیشرفت می‌کنند و گیمرها باید با از پس چالش‌های سخت‌تری بربیایند. طبق توییت جدید صفحه‌ی رسمی بازی، دمو Wo Long Fallen Dynasty برای کنسول‌های نسل هشتم از جمله پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم منتشر خواهد شد. کاربران کامپیوتر می‌توانند از طریق استیم و فروشگاه مایکروسافت به دمو دسترسی پیدا کنند. فایل ذخیره مخصوص به دمو در نهایت به بازی نهایی منتقل می‌شود. تمام کردن دمو با دریافت یک کلاه‌خود ویژه اژدها همراه است که به‌عنوان محتوای اضافه در بازی اصلی فعال می‌شود. این فرصت در اختیار تمام افرادی است که مایل به تجربه اثر هستند.

به دلیل استفاده از مکانیسم شبیه دارک سولز، دشمنان پس از مرگ دوباره زنده می‌شوند. دشمنان می‌توانند افراد دیگری را جذب کنند تا روبه‌روی شما بجنگند. این عمل مشابه Looking Glass Knight در بازی دارک سولز 2 است. بسیاری از افرادی که Wo Long را تجربه کرده‌اند، می‌گویند که سبک مبارزه‌ی بازی بیشتر یک رقص سریع است و از این لحاظ به بازی Sekiro Shadows Die Twice شباهت دارد. دمو بازی روز 5 اسفند منتشر می‌شود و کاربران گیم پس می‌توانند بازی کامل را بدون نیاز به خرید، تجربه کنند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.