دانلود بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood برای PS5
دانلود بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood برای PS5

پارسی گیم 18 بهمن 1399 بدون دیدگاه
2,664 بازدید

دانلود بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood برای پلی استیشن 5

گرگینه ها و خون‌آشام‌ها یکی از سوژه‌های بسیار اصیل و خوب برای فیلم‌ها و داستان‌ها بوده‌اند. در صنعت بازی‌های ویدیویی هم گاهی دست به عرضه عناوینی می‌زنند که تمرکز اصلی خود را بر روی این محور داستانی قرار داده‌اند تا توجه طرفداران گسترده این سبک داستان‌ها را به خود جلب کند. بازی‌های مانند The Order 1887 و DLC موفق بازی The Elder Scrolls V Skyrim به اسم Downgaurd را می‌توان مثال‌هایی از عناوین موفق در این مورد دانست. حال بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood از استودیو Cyanide این ایده را در بخش گرگینه به‌طورجدی گسترش داده و یک اثر جدید و با نوآوری خلق کرده است که کلیشه همیشگی نبرد بین خون‌آشام‌ها و گرگینه ها را رها کرده است و روایت دیگری را برای ارائه به شما در سر دارد. شما در نقش یک گرگینه به نام Cahal بازی خواهید کرد که به علت اینکه طی یک سانحه ناخواسته یکی از هم‌قبیله‌ای‌های خودش را به قتل می‌رساند، از قبیله‌اش طرد می‌شود اما تلاش دارد که این موضوع را جبران کند و به محافظت از هم‌قبیله‌ای‌هایش کمک کند. در این مسیر توبه برای رستگاری Cahal با تهدید جدی دیگری مواجه می‌شود. یک سازمان بزرگ و قدرتمند به نام Pentex که با استفاده و استخراج بی‌رویه منابع طبیعی کره زمین و همین‌طور ایجاد آلودگی و از بین بردن محیط‌زیست، اهداف شومی را دنبال می‌کند که آینده این کره خاکی را به خطر خواهد انداخت. شما باید به مبارزه با این سازمان بپردازید و کره زمین را از نابودی نجات دهید.

گیم پلی بازی ترکیبی از مخفی‌کاری، اکشن و مبارزات تن‌به‌تن است. شخصیت اصلی شما می‌تواند به‌جز شکل انسانی خود، تبدیل به یک گرگ معمولی و یا یک گرگینه بسیار قدرتمند بشود که هرکدام از این 3 شکل مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نوع مرحله، باید یکی را برای پیشروی راحت‌تر برگزینید و در صورت لزوم به شکل‌های دیگر تبدیل شوید. شکل‌های انسانی، گرگ و گرگینه به ترتیب با اسم‌های Homid، Lupus و Crinos شناخته می‌شوند. فرم انسانی برای درگیری‌های عادی و گاهی مخفی‌کاری و همین‌طور هک کردن درها و دستگاه‌های دفاعی دشمن مناسب است درحالی‌که در حالتی که به گرگ معمولی تبدیل می‌شوید، سرعت بیشتری خواهید داشت و درعین‌حال سخت‌تر شناسایی می‌شوید و می‌توانید با غافلگیری دشمنان از پشت سر، بدون ایجاد کمترین سروصدا آن‌ها را از بین ببرید. همچنین می‌توانید با رفتن به دالان‌هایی تنگ که انسان توانایی عبور از آن‌ها را نداشته، مسیری جدید برای پیشروی در مراحل برای خود فراهم کنید. درنهایت گرگینه قدرتمند برای نبردی جانانه و تن‌به‌تن با دشمنان است و هیچ‌چیزی نمی‌تواند جلوی شما قرار بگیرد. قدرت بسیار زیاد و ضربات مهلک با پنجه‌های تیز و دندان‌ها، شانسی را برای دشمنان باقی نمی‌گذارد.

این تنوع در گیم پلی بازی دست شما را برای پیشروی در بازی بسیار باز می‌گذارد و می‌توانید با توجه به سلیقه خود مراحل را به هر نحوی پشت سر بگذارید. هر فرم Cahal جزییات و عمق زیادی دارد و بامهارت کسب کردن در آن، قابلیت‌های بیشتر و بهتری به دست خواهید آورد که تجربه بازی را بیش‌ازپیش برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند. گرافیک بازی نیز بی‌نظیر است و کاملاً آنچه از یک بازی نسل جدید انتظار دارید را پیش روی چشمانتان قرار می‌دهد. خود شخصیت اصلی و گرگینه ای که به آن تبدیل می‌شود، دشمنان و محیط‌های متفاوت بازی و جلوه‌های نبرد مانند خونریزی به‌خوبی به تصویر کشیده شده‌اند. همین‌طور نورپردازی‌ها در مراحل خیره‌کننده و چشم‌نواز است. تجربه این بازی برای تمامی هواداران داستان‌های گرگینه و خون‌آشام و همین‌طور افرادی که به آدرنالین زیاد برای هیجان در حین مبارزه نیاز دارند، یا افرادی که از عناصر مخفی‌کاری لذت می‌برند، ضروری است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Order 1886 و Vampire The Masquerade را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A unique experience full of savage combat and mystical adventures. You are Cahal, a powerful Garou who can transform into a wolf and a Crinos, a huge ferocious beast. Master your three forms and their powers to punish those who defile Gaia.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.