دانلود بازی Sword of the Necromancer برای PC
دانلود بازی Sword of the Necromancer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sword of the Necromancer برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1399 بدون دیدگاه
6,647 بازدید

دانلود بازی Sword of the Necromancer برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی اکشن به دلیل ساده بودن در طراحی و درعین‌حال جذاب بودن برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان، سهم زیادی از بازار صنعت گیم را از آن خودکرده‌اند و سازندگان بیش‌ازپیش به تولید چنین سبک بازی‌هایی روی آورده‌اند. بازی Sword of Necromancer از استودیو Grimorio of Games از عناوینی در همین ژانر است که برای جلب‌توجه شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. داستان بازی در مورد یک مبارز به نام Tama است که می‌خواهد با استفاده از قدرت‌های یک شمشیر خاص و شیطانی، عشق زندگی‌اش که مرده را دوباره به زندگی برگرداند. در این مسیر او باید چالش‌های بسیاری را پشت سر بگذارد و دشمنان اهریمنی مختلفی را از پا درآورد تا به هدف خود برسد. در طول بازی در دخمه‌های مختلفی گشت‌وگذار می‌کنید و با شکست دادن دشمنان و Boss های مختلف هرکدام، مراحل را پیشروی خواهید کرد. نکته منحصربه‌فرد در مورد این بازی قابلیت‌های شمشیری است که در دستان کاراکتر اصلی قرارداد. در صورت کشتن هر دشمن شما می‌توانید آن را زنده کنید و او را تحت فرمان خود بگیرید تا در کنار شما بجنگد و مبارزات را برای شما ساده‌تر کند.

هر دشمنی را می‌توانید تسخیر کنید و قابلیت‌ها و تجهیزات آن‌ها را هم در کنار تجهیزات خود ارتقا دهید اما این نکته را بدانید که اگر هرکدام در طول نبرد کشته شوند، دیگر قابلیت برگشت به زندگی را نداشته و تمام تجهیزاتی که همراه دارند هم از بین می‌رود. پس باید با مدیریت و هوشمندی ارتش خود را بسازید و به‌اصطلاح همه تخم‌مرغ‌ها را داخل یک سبد نچینید. در صورت تسخیر دشمنان شما می‌توانید با دوست خود بازی را به‌صورت Co-op ادامه دهید و او کنترل هیولای تسخیری را بر عهده بگیرد که به جذابیت چند نفره بازی کردن بازی بسیار کمک می‌کند.

در طول بازی آیتم‌ها و قابلیت‌های زیادی در اختیارتان قرار می‌گیرد و درازای آن‌ها چالش‌های دشوارتر و دشمنان سرسخت‌تر در مسیر شما قرار خواهند گرفت تا مهارت شما را محک بزنند و هر حرکت اشتباه را از جانب شما به فرصتی برای نابودی خود و ارتش شما تبدیل کنند. در بازی معماهایی هم گنجانده‌شده تا عنصر تفکر را هم در کنار گیم پلی سریع و هیجانی بازی داشته باشید و بازی عمق بیشتری را پیش روی شما قرار دهد. این بازی با توجه به ایده خلاق زنده کردن دشمنان و متحد کردن آن‌ها باشخصیت اصلی، ارزش وقت گذاشتن و لذت بردن را بدون شک خواهد داشت.

اگر به این سبک بازی‌های علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Path of Exile را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sword of the Necromancer با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8/8.1/10
Processor: 2.50 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 128 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 800 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8/8.1/10
Processor: 3.00 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 800 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

What would you do to bring back someone you love?
Sword of the Necromancer is a dungeon-crawler action RPG with Rogue-like elements where you can revive your defeated enemies to make them fight alongside you.
Turn your foes into allies using the forbidden powers of the Sword of the Necromancer and help Tama reach the dungeon’s depths in order to gain enough power to bring Koko back from the dead.
Gather a little army of monsters, equip yourself with weapons and relics and level up to take on the guardians that stand between you and your objective.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.