دانلود بازی Zedfest برای PC
دانلود بازی Zedfest برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Zedfest برای PC

پارسی گیم 23 فروردین 1402 بدون دیدگاه
3,266 بازدید

دانلود بازی Zedfest برای کامپیوتر

خشونت در بازی‌های ویدیویی تاریخچه عمیقی دارد. از آثار مبارزه‌ای مانند مورتال کمبت تا بازی‌های اکشن مانند جی تی ای، همگی خشونت جالبی را در جریان گیم پلی به نمایش گذاشته‌اند. با این حال بازی جدید استودیوی Diagrammet AB یعنی Zedfest قرار است سطحی تازه از خشونت را به تصویر بکشد که پیش از این نمونه‌ای از آن مشاهده نکرده‌اید. این بازی حول محور یک مسابقه تلویزیونی رخ می‌دهد که در آن شش بازیکن باید به صورت آنلاین و گروهی به قتل و عام هیولاها و زنده ماندن تا پایان مسابقه بپردازند. Zedها هیولاهای بی مغز این بازی هستند که بازیکنان باید تا می‌توانند خشاب‌های اسلحه خود را رویشان خالی کرده تا اهداف بازی را تکمیل کنند. پس شما باید با هم‌تیمی‌های خود همکاری لازم را انجام داده تا در نهایت برنده مسابقه باشید.

در هر مأموریت این بازی، شما موجی از Zedهای نامحدود را می‌کشید. برای محدود کردن موج و پایان دادن به تکثیر آن‌ها، باید اهداف را کامل کنید. این اهداف می‌تواند از پرتاب Zedها به داخل مخلوط کن، پیدا کردن آیتم‌ها، انجام ریاضیات و موارد دیگر باشد… در پایان هر موج، پولی به شما داده می‌شود که می‌تواند برای بازیابی سلامت، خرید اقلام، سلاح و مهمات استفاده شود. پس از تکمیل یکی از این اهداف، Zedها تکثیر شدن را متوقف می‌کنند و این به شما بستگی دارد که Zedهای باقی مانده را بکشید. در پایان هر بازی نیز یک باس عظیم و بسیار خطرناک وارد میدان شده تا چالشی عظیم و دیوانه‌وار برایتان خلق کند. اگر به دنبال یک بازی اکشن بسیار خشن و البته گروهی هستید، عنوان Zedfest توانایی سرگرم کردنتان برای ساعت‌های زیادی را خواهد داشت.

بازی Zedfest عنوانی در سبک اکشن و مولتی پلیر است. این بازی شما و پنج بازیکن دیگر را درون مسابقه‌ای تلویزیونی قرار داده که باید به کشتن و نابودی هیولاهای بی مغز بپردازید. هر دست از بازی شامل موج‌ها و مأموریت‌های فراوان است که با انجام دادنشان می‌توانید پیروز میدان باشید. پس اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، Zedfest را سریعاً دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Friday The 13 The Game و Hunt: Showdown را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Zedfest برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)
Processor: Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz or AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
Memory: 2000 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) or AMD Radeon R9 260X (2GB) or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)
Processor: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
Memory: 8000 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) or AMD Radeon R9 290X (4GB) or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to Zedfest, the goriest game show ever created! Up to 6 Players work together to complete objectives while killing Zeds with lots and lots of visceral gore. The Zeds are mentally defective creatures created by worthless biologists, built with an A.I that´s even more shitty and designed by underqualified engineers. Some DNA used was taken from animals such as pigs and horses for that extra enjoyable meaty experience. They have the sole purpose of trying to stop the contestant from completing their objectives and die for entertainment. Making them the perfect material for the show.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.