دانلود بازی Citizens Unite Earth x Space برای PC
دانلود بازی Citizens Unite Earth x Space برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Citizens Unite Earth x Space برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1399 بدون دیدگاه
2,302 بازدید

دانلود بازی Citizens Unite Earth x Space برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی همواره بستر مناسبی برای ارائه داستان مناسب توأم با گیم پلی جذاب داشته‌اند و در خلق لحظات به‌یادماندنی برای بازیکنان موفق بوده‌اند؛ اما اکثر این بازی‌ها داستانی عمیق و جدی را روایت می‌کنند که چندان جایی برای عنصر طنز در آن وجود ندارد. بازی Citizen Unite Earth x Space از استودیو Eden industries اما این عنصر را در داستان گنجانده است و سبک و سیاقی کمدی به خود گرفته تا علاوه بر سرگرم کردن شما، لبخند را نیز بر لبانتان بنشاند. این بازی درواقع تلفیقی از دو بازی Citizens of Eart و Citizens of Space است و داستان بازی در از دونقطه دنبال می‌شود و طنز و کمدی داستانی آن نقش اصلی در جذابیت و علاقه‌مند کردن شما را بازی می‌کند. در قسمت مربوط به کره زمین شما به‌عنوان نخست‌وزیر کل بشریت باید تغییرات عجیبی که در مقوله زمان و فضا در زمین در حال اتفاق است را بررسی کنید و راز آن‌ها را برملا کنید. حال در قسمت مربوط به فضا، شما به‌عنوان سفیر کره زمین و نماینده شهروندان فضا، باید کره زمین که به‌واسطه همین اتفاقات عجیب گم‌شده است و در جای خود قرار ندارد را پیدا کنید.

در طول بازی شهروندان مختلف با قابلیت‌های منحصربه‌فردی را استخدام می‌کنید تا در رسیدن به هدفتان به شما کمک کنند. همین‌طور عنصر سفر در زمان هم در بازی وجود دارد تا با عقب و جلو رفتن در زمان دست به اعمالی عجیب و غیرعادی بزنید. همچنین در کره زمین شما به فعالیت‌های روزانه شهروندان خود که گاه بسیار خنده‌دار و پیش و پا افتاده هستند هم رسیدگی کنید. گیم پلی قسمت زمین یک نقش‌آفرینی نوبتی کلاسیک است که هر کاراکتر شما بر اساس نوبت باید ضربه و قابلیت خود را وارد کند اما در فضا، مینی گیم ها و QuickTime-Event ها در انتظار شما است که خشک بودن قسمت مبارزات نوبتی را از بین می‌برد و جذابیت بازی را برای شما بیشتر می‌کند. هرکدام از افرادی که استخدام می‌کنید نیز کلاس‌بندی‌های بازی‌های نقش‌آفرینی را دارند و هر کلاس، کارایی منحصربه‌فردی را در نبرد در برای شما دارد. بیش از 100 کاراکتر مختلف در هر قسمت بازی (زمین و فضا) وجود دارد که این تنوع زیاد شایان تقدیر بسیاری است.

بحث طنز و کمدی بودن بازی هم ملموس‌ترین قسمت آن است و به‌نوعی مانند آهنربایی شما را به سمت خود می‌کشد تا بازی را ادامه دهید و سهم بیشتری از این طنز را در طول بازی نصیب خود کنید. کاراکترهای متنوع که هرکدام کمدی را با سبک خود به بازی اضافه کرده‌اند و مراحل گوناگونی که درون‌مایه طنز دارند، امتحان کردن این بازی را برای بهبود روحیه بر شما واجب می‌کند. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و The Outer Worlds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Citizens Unite Earth x Space با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel® Core™ i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 250 or AMD R7 250 or Higher(Does not support Integrated Graphics Cards) / 2GB VRAM
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: This app features full keyboard controls and partial controller support with the Xbox One controller. Keyboard is required for Japanese inputs, and mouse can only be used to select choices. Touch screen is not supported. Open GL 4.3 or higher are required.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Citizens Unite!: Earth x Space is a game bundle that includes two games; “Citizens of Earth”, where the rookie Vice President and fellow Citizens investigate the strange mysteries cropping up all over Earth, and “Citizens of Space” where the Earth’s new Ambassador embarks on a journey to find the missing Earth with the help of Citizens across the galaxy.
This time the two adventures have united with brand-new elements. Recruit 88 Citizens with unique abilities to save the Earth in both time-periods! Time travel back-and-forth between “Citizens of Earth” and “Citizens of Space”, unlocking new content and revealing the true ending!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.