دانلود بازی Raccoo Venture برای PC
دانلود بازی Raccoo Venture برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Raccoo Venture برای PC

پارسی گیم 25 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,907 بازدید

دانلود بازی Raccoo Venture برای کامپیوتر

این روزها سبک پلتفرمر یکی از پرطرفدارترین سبک‌های موجود در بازار بازی‌های ویدیویی است و هرروز عناوین بیشتری برای آن منتشر می‌شود. هرچند پلتفرمرهای دوبعدی نسخه کلاسیک این سبک محسوب می‌شوند اما نسخه‌های سه‌بعدی آن‌ها به دلیل آزادی عمل گیم پلی جذاب‌تر و مهیج‌تر هستند. بازی Raccoo Venture از استودیو Diego Ras پلتفرمر سه‌بعدی جدیدی است که شما را درگیر دنیای کارتونی و بامزه‌ای می‌کند.

چیزی که در این بازی توجه را به خود جلب می‌کند قوانین گیم پلی کلاسیک و قدیمی آن است که حس و حال نوستالژی را به آن داده است. یکی از این مکانیک‌های قدیمی ساده پریدن روی سر دشمنان برای نابود کردنشان است که در Raccoo Venture وجود دارد. در مثالی دیگر می‌توان جمع‌آوری سکه‌هایی که در مسیری خطی کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند نیز اشاره کرد. همین قوانین نسبتاً ساده در گیم پلی تأثیر به سزایی در جذابیت آن دارند و بازی را برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان مناسب می‌کند.

در داستان شما پا به دنیایی جادویی و کارتونی گذاشته و در نقش راکونی بامزه به نام Racoo بازی می‌کنید که در تلاش است تا اشیا جادویی را که توسط شخصیت بد داستان دزدیده‌شده تا با استفاده از آن‌ها بر دنیا حکومت کند را پس بگیرد. داستان ساده است و برای پایه‌ریزی گیم پلی وجود دارد تا نیرومحرکه‌ای برای پیشروی شما باشد. گرافیک کارتونی بازی و دنیای رنگارنگ آن از دیگر نکات مثبت این عنوان است. با پیشروی در بازی می‌توانید ظاهر جدیدی به کاراکتر خود بدهید و انواع و اقسام Skin ها را برای وی امتحان کنید.

نکته دیگری که در بازی‌های پلتفرمر مهم است، کنترل روان آن در تمامی سیستم‌ها است که در Raccoo Venture این موضوع به‌خوبی رعایت شده است اما نسخه‌های کنسول تا حدی با دسته بازی لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر اجرا می‌شوند و واکنش‌های کاراکتر شما به فرمان‌ها تا حدودی واقعی‌تر و سریع‌تر است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Mail Mole را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Raccoo Venture با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB VRAM
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB VRAM
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Raccoo Venture is a fun 3D platformer that brings the nostalgia from 1990s in a playful and puzzle-filled world. Defeat multiple enemies and challenges, find new outfits to customize the hero, discover new friends who will help you on this journey to recover the holy relics.
Discover your true destiny through a journey full of magic and secrets. Save Verta’s Harmony and prevent chaos from returning to the land. But be careful! Many puzzles and enemies will cross your path.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.