project xcloud
یحیی رحیمی

مایکروسافت هفته آینده رویدادی زنده برای صحبت در مورد Xbox Series X خواهد داشت

یحیی رحیمی 21 اسفند 1398 بدون دیدگاه
490 بازدید

ویروس کرونا به جان تمام دنیا افتاده است و تابه حال شهرهای مختلفی در سراسر دنیا قرنظینه شده اند و همچنین کنفرانس های مختلفی در صنعت بازی های ویدیویی نیز لغو شده است. یکی از همین کنفرانس ها GDC بود که هر ساله آخرین پیشرفت ها در زمینه سخت افزار و فناوری های بازی را به اشتراک می گذاشت.

مایکروسافت تصمیم داشت تا آخرین فناوری های توسعه بازی خود بگوید و حالا به دلیل لغو این مراسم، تصمیم گرفته تا یک رویداد آنلاین داشته باشد و از این طریق طرفداران خود را با آخرین دستاوردهایش در این مورد آشنا کند. این استریم زنده بین 17 تا 18 مارس میلادی و ساعت 8 شب به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دومین استریم زنده نیز روز 18 مارس میلادی خواهد بود و مایکروسافت در این مراسم در مورد کنسول Xbox Series X و همچنین پلتفرم زنده Project xCloud صحبت خواهد کرد. ردموندی ها همچنین به دنبال صحبت در مورد فناوری های تازه در مورد برنامه DirectX هستند و می خواهند جنبه هایی چون ره گیری پرتو و پردازش سایه را بررسی کند.

مدتی پیش از پیشرفت هایی در مورد صدا نیز خبردار شدیم و به نظر می رسد که مایکروسافت از یک کیت صدای اختصاصی در کنسول Xbox Series X استفاده کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که این استریم بخشی به فناوری های صدا نیز مرتبط است و در این مورد نیز خبرهایی خواهیم شنید.

پلتفرم xCloud مدت هاست در تیتر اول خبرگزاری ها دیده می شود اما به نوعی از کاربرد آن چندان خبر نداریم و قرار است که جزئیات بیشتری در این مورد دریافت کنیم. این پلتفرم در حال حاضر روی اندروید تست می شود و باید دید چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. روزهای 27 و 28 اسفند شاهد استریم زنده مایکروسافت باشید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.