Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

بازی Cyberpunk 2077 حدود 10.2 میلیون نسخه در ماه دسامبر 2020 به فروش رسانده است

مهدی ملکی 5 بهمن 1399 بدون دیدگاه
274 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 با وجود تمام حاشیه‌ها و انتقاداتی که در زمان عرضه داشت، تاکنون فروش خوبی را تجربه کرده است و می‌توان انتشار آن را یک موفقیت تجاری قلمداد کرد. وب‌سایت SuperData در جدیدترین گزارش خود از فروش دیجیتال سراسری بازی‌های ویدیویی تایید کرده که عنوان مذکور در ماه دسامبر 2020 میلادی حدود 10.2 میلیون واحد فروش داشته که البته بیش از 80 درصد آن مربوط به پلتفرم رایانه‌های شخصی است. به این ترتیب با درآمدزایی 12 میلیارد دلار در ماه، رکورد درآمد ماهانه به اثر جدید استودیو CD Projekt Red تعلق می‌گیرد.

در حالی که بازپرداخت خریداران ناراضی در این آمار و ارقام در نظر گرفته نشده است، اما براساس ادعای منبع مذکور، این موضوع تاثیر چندانی روی فروش کل ندارد. طبق دیگر آمار این وب‌سایت می‌توان اشاره کرد که فروش کلی بازی‌ها حدود 15 درصد نسبت به سال پیش افزایش داشته و در این میان حدود 16 درصد افزایش مربوط به کنسول‌های خانگی است. این روند برای رایانه‌های شخصی فرق می‌کند و با افزایش 40 درصدی سالانه، بیشترین مقدار افزایش درآمد را ثبت کرده است.

بازی Cyberpunk 2077استودیو CD Projekt Red قبل‌تر گزارش کرده بود که تا اواخر ماه دسامبر 2020 میلادی، بدون در نظر گرفتن بازپرداختی‌ها، حدود 13 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است. البته فروش خارق‌العاده اثر روی رایانه‌های شخصی بسیار قابل توجه است. استودیو یاد شده پیش‌تر اعلام کرده بود که حدود 74 درصد از پیش‌خریدها به صورت دیجیتالی انجام شده‌اند که در این بین حدود 59 درصد به رایانه‌های شخصی و 41 درصد به کنسول‌ها مربوط است.

در حال حاضر می‌توان با صراحت گفت که هنوز هم تجربه Cyberpunk 2077 به حالت کاملاً بهینه نرسیده است. مدتی بیش به‌روزرسانی 1.1 منتشر شد و حال سازندگان روی توسعه و عرضه به‌روزرسانی 1.2 مشغول شده‌اند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.