Fortnite
مهدی ملکی

احتمال افزوده شدن لارا کرافت از Tomb Raider به بازی Fortnite قوت گرفت

مهدی ملکی 2 بهمن 1399 بدون دیدگاه
1,008 بازدید

بازی Fortnite جدا از موفقیت‌هایی که در ژانر بتل رویال کسب کرده است، طی ماه‌های اخیر بیشتر به دلیل حضور کریتوس از مجموعه God of War و حضور مستر چیف از سری Halo به شهرت رسیده است. این اثر شرکت اپیک گیمز برای اولین بار در چنین سطحی تمام محدودیت‌ها را کنار زده و به محل مناسبی برای کراس‌اوور میان مجموعه‌های مختلف بدل شده است. حال اخبار جدید به حضور شخصیت لارا کرافت از مجموعه Tomb Raider اشاره می‌کنند.

یکی از دیتاماینرهای بازی Frotnite به تازگی در حساب توییتر خود خبر از یافتن اسکین جدیدی با نام رمز Typhoon داده است. این اسکین که به زودی به بازی مورد بحث اضافه خواهد شد، طبق ادعای منبع مذکور، متعلق به یک شخصیت مونث است. با توجه به توصیف‌های این شخص به نظر می‌رسد که ما با لارا کرافت مواجه باشیم.

بازی Fortniteالبته از سوی دیگر توصیف‌های یاد شده را می‌تتوان به Samus Aran از مجموعه Metroid نیز ربط داد اما شواهد بیشتری نیز نظریه پیشین را تایید می‌کنند. برای مثال حساب رسمی مجموعه Tomb Raider اخیراً توییتی را منتشر کرده که شامل ایموجی‌های کلنگ، یک زن در حال دویدن و البته تیر و کمان است. بنابراین به سادگی می‌توان روابط مشخصی را مشاهده کرد.

در نهایت باید ذکر کرد که اگر چنین چیزی در حال رخ دادن باشد، اخبار آن در روزهای آتی منتشر خواهد شد. پس از حضور کریتوس و مستر چیف، دیگر نمی‌توان برآورده شدن انتظارات دیگری را نامحتمل دانست. به این منظور، وب‌سایت پارسی‌گیم را دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.