Control
مهدی ملکی

بازی Control به زودی برای نسخه رایانه‌های شخصی ایکس باکس گیم‌پس عرضه می‌شود

مهدی ملکی 30 دی 1399 بدون دیدگاه
424 بازدید

استودیو رمدی به واسطه ساخت آثاری نظیر Max Payne و Alan Wake تبدیل به یکی از خاص‌ترین بازیسازان صنعت بازی‌های ویدیویی شده است. این استودیو با شروع نسل هشتم آن‌گونه که باید، دیده نشد اما هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی خلاقیت و نوآوری راستین را بگیرد. بنابراین رمدی یک بار دیگر در سال 2019 دست به قلم شد و بازی Control را عرضه کرد. این اثر مدتی دیگر میزبان سرویس ایکس باکس گیم‌پس رایانه‌های شخصی خواهد بود.

در حقیقت این اثر سوم شخص اکشن ماجراجویی در تاریخ 21 ژانویه 2021 میلادی مصادف با 1 بهمن‌ماه سال جاری برای کاربران این سرویس منتشر خواهد شد. ما ماه پیش شاهد اضافه شدن اثر مذکور به فهرست بازی‌های گیم‌پس کنسول‌های خانواده ایکس باکس بودیم اما این فرایند برای کاربران رایانه‌های شخصی تا چند روز آینده طول خواهد کشید.

بازی Control داستان جسی فیدن را بازگو می‌کند که به دنبال برادر خود وارد سازمان کنترل فدرال می‌شود. او به محض ورود به سازمان با مرگ رئیس و اتفاقات عجیبی روبه‌رو می‌شود که شما به عنوان شخصیت اصلی، عهده‌دار حل و فصلشان خواهید شد. افزون بر سلاح همه‌کاره، گستره وسیعی از قابلیت‌ها نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که در نهایت منجر به تشکیل یک گیم‌پلی غنی خواهد شد؛ گیم‌پلی که طی سالیان گذشته، آثار بسیار کمی شبیه آن ظاهر شده‌اند.

تا کنون شاهد عرضه دو بسته الحاقی برای بازی بوده‌ایم که رابطه آن و Alan Wake را قوی‌تر کرده‌اند و شاید در نسخه بعدی شاهد یک کراس‌اوو هیجان‌انگیز باشیم. در حال حاضر خبری از پروژه تک نفره بعدی استودیو رمدی در دست نیست اما شما می‌توانید با دنبال کردن پارسی‌گیم، از تمام گزارش‌ها مطلع شوید.

منبع:‌ Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.