xbox
یحیی رحیمی

مدیر کل اکس باکس خبر از خریداری استودیوهای جدیدی داد

یحیی رحیمی 20 تیر 1399 بدون دیدگاه
359 بازدید

مایکروسافت از سال 2018 تا به حال، هفت استودیو جدید را خریداری کرده است و آن را تحت برند Xbox Games Studios قرار داده است. فیل اسپنسر، مدیر کل اکس باکس، در مصاحبه تازه خود از ادامه سیاست خرید استودیو و توسعه دهندگان گفته است و احتمالا خرید استودیوهای بیشتری در راه باشد.

در گزارش تازه ای که توسط GameIndustry منتشر شده است، اسپنسر از علاقه مایکروسافت به خدمت گرفتن توسعه دهندگان بیشتری در طول سال های آینده گفته است:

Phil Spencerما همواره در حال صحبت با افراد جدید هستیم اما باید فرصت مناسبی پیش بیاید. از سوی مدیریت سیگنالی به من داده نشده است که فرایند خرید استودیوهای جدید را کند کنم اما به عنوان مدیر تیم باید همه چیز را در نظر داشته باشم. ما استودیوهای زیادی را در طول زمان کمی به خدمت گرفتیم و باید اطمینان حاصل کنیم که آن‌ها در مسیر درستی قرار گرفته اند. ما همیشه تلاش کرده ایم که افراد جدید را با آغوش باز بپذیریم و کاری کنیم که خود را عضوی از سازمان بزرگ تر ببینند.

همان طور که خواندید، اسپنسر از ادامه روند خرید توسعه دهندگان جدید خبر داده است. هر چند کنترل استودیوهای فعلی اهمیت بالایی دارد و اسپنسر به اهمیت این موضوع اشاره کرده است. در طول ماه های گذشته شایعات مختلفی در مورد استودیوهای جدید بیان شده است. صحبت هایی از خرید استودیویی در ژاپن و آسیای شرقی وجود دارد و بارها علاقه به خرید استودیویی آسیایی از سودی ردموندی ها مطرح شده است.

چند روز پیش گزارشی در مورد علاقه مایکروسافت به خرید کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده بود. AT&T که کمپانی مادر استودیو برادران وارنر است، مدتی پیش از فروش تمامی زیرشاخه های توسعه بازی خود خبر داده بود و به نظر درخواست 4 میلیارد دلار را کرده است. خرید این کمپانی می تواند کسب و کار مایکروسافت را رونق دهد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.