رویداد Resident Evil
مهدی ملکی

تریلر و جزئيات جدید بازی Resident Evil Village در تاریخ 2 بهمن منتشر می‌شود

مهدی ملکی 26 دی 1399 بدون دیدگاه
618 بازدید

شرکت کپکام طی ماه‌های گذشته اوقات خوشی را تجربه نکرده است؛ افزون بر نفوذ به سرورهای آن، چندین پروژه و تقریباً کل داستان بازی مورد انتظار Resident Evil Village نیز فاش شده است. حال این شرکت به امید روزهای بهتر رویداد جدیدی را برای 21 ژانویه مصادف با 2 بهمن‌ماه سال جاری در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند در این رویداد گیم‌پلی و تریلر جدید و به گفته این شرکت «موارد بیشتری» را مشاهده کنند.

این رویداد طبق اعلام قبلی از یوتیوب، توییچ، فیس‌بوک و توییتر پوشش داده خواهد شد و هیچ مشکلی از لحاظ مشاهده آن وجود نخواهد داشت. کپکام در تیزر کوتاه این رویداد خبر از معرفی یک دشمن جدید داده است که قابلیت تله‌پورت دارد. از سوی دیگر می‌توان گرگینه‌ای را باری دیگر پس از رویداد معرفی پلی استیشن 5 مشاهده کرد که به چند چکش مختلف مجهز شده است.

بازی Resident Evil Village در تاریخی نامعلوم از سال جاری برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X و S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش‌تر تایید شده است که در صورت امکان کاربران نسل هشتم نیز از این تجربه بی‌بهره نخواهند ماند و نسخه مخصوص کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را دریافت خواهند کرد.

در ادامه گمانه‌زنی می‌شود که نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 یا حتی Resident Evil Revelations 3 نیز در این رویداد رونمایی شوند. این شرکت پیش‌تر با انتشار نسخه‌های بازسازی شده Resident Evil 2 و 3 به موفقیت‌های خوبی دست یافته بود و اگر نسخه چهارم هم در همین جهت حرکت کند، کپکام همزمان با نسخه‌های جدید و قدیمی مجموعه خود درآمدزایی می‌کند.

مدتی پیش پس از هک و نفوذ به درون سرورهای کپکام، تصاویر جدید و داستان کامل بازی یاد شده در سطح اینترنت منتشر شد که احتمالاً کپکام روزهای سختی را در جمع‌آوری آن‌ها و برنامه‌ریزی این رویداد پشت سر گذاشته است.

منبع:‌ Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.