بازی Monster Hunter Rise
مهدی ملکی

رزولوشن و فریم‌ریت احتمالی بازی Monster Hunter Rise مشخص شد

مهدی ملکی 23 دی 1399 1 دیدگاه
410 بازدید

فاصله زیادی تا عرضه بازی Monster Hunter Rise اثر انحصاری کنسول نینتندو سوییچ باقی نمانده است و کپکام پیش از فرا رسیدن زمان عرضه آن، یک دمو رایگان را در اختیار کاربران قرار داده است که تا پایان ماه ژانویه میلادی در دسترس خواهد بود. این دمو از زمان عرضه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محتویات رایگان فروشگاه eShop نینتندو سوییچ شده است و حتی ترافیک سنگین کاربران دریافت آن، مدتی نیز این فروشگاه را از دسترس خارج کرد. حال به جزئياتی نگاه خواهیم کرد که این دمو آن‌ها را فاش کرده است.

وب‌سایت VG Tech به تازگی یک بررسی گسترده را روی این دمو پیاده کرده است. این بررسی مشخص کرده است که بازی با چه فریم‌ریت و البته رزولوشنی اجرا می‌شود. دمو بازی Monster Hunter Rise در حالت دستی روی رزولوشن 960 * 540 و در حالت داک روی رزولوشن 1344 * 756 اجرا می‌شود. در این بین فریم‌ریت همیشه به طور ثابتی رو عدد 30 قفل است و کاربران هرگز با افت فریم مواجه نمی‌شوند. به هر حال جالب است بدانید که رابط کاربری حین استفاده از حالت داک با رزولوشن 1080p و حین استفاده از حالت دستی با رزولوشن 720p اجرا می‌شود.

بازی Monster Hunter Riseدر آخر باید توجه داشته باشیم که این تنها مشخصات اجرای دمو بازی است و ممکن خواهد بود که شرکت کپکام در مراحل نهایی توسعه تصمیم دیگری بگیرد. معمولاً در این مراحل نهایی، استودیوها ارتقاهای مهم و کاملاً سرنوشت‌سازی را روی بازی‌های خود پیاده می‌کنند و این قضیه می‌توان مشخصات بازی یاد شده را تا حد زیادی بهبود بخشد.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ 26 مارس یا به عبارتی  سال جاری تنها برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و فعلاً هیچ خبری از نسخه پلتفرم‌های دیگر نیست؛ احتمال این موضوع که کپکام هرگز پلتفرم دیگری را در نظر نگیرد، محتمل است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    دکو

    مهمان

    خیلی ها این سبک بازی رو دوس دارن من خودم چون انیمه هنر شمشیر زنی رو دیدم خیلی از انلاین این بازی خوشم میاد امیدورام خوش ساخت باشه.

    پاسخ دهید