بازی Kena Bridge of Spirits
مهدی ملکی

جزئيات جدیدی از بازی Kena: Bridge of Spirits منتشر شد؛ یک بازی خلاق

مهدی ملکی 25 دی 1399 بدون دیدگاه
729 بازدید

بازی Kena: Bridge of Spirits در سال گذشته میلادی و همزمان با رویداد معرفی پلی استیشن 5 به نمایش درآمد. این بازی در بازه زمانی خاصی قرار بود که در تاریخ عرضه پلی استیشن 5 منتشر شود ولی بعداً با تاخیر مواجه شد. در نهایت می‌توان گفت که ما غیر از تریلر معرفی و برخی تصاویر جزئی هنوز اطلاعات زیادی از این عنوان نداریم. اکنون جزئياتی بسیار اندکی منتشر شده است که حداقل نسبت به گذشته بهتر به نظر می‌رسد.

در آخرین شماره مجله رسمی پلی استیشن که در ماه فوریه 2021 عرضه شد، جاش گریر موسس استودیو Ember Lab در مورد اطلاعاتی جزئی بازی یاد شده به اظهار نظر پرداخت. او گفت که با نگاهی به بازی می‌توان یک روند خطی گسترده را مشاهده کرد. در حقیقت با وجود این که هیچ مرحله غیرخطی واقعی در بازی مشاهده نمی‌شود اما برخی موارد فرعی وجود دارند که می‌توان در کنار روند اصلی به طریقه‌های مختلف پیگیریشان کرد.

شاید قابل توجه‌ترین بخش این سخنان در مورد نحوه آزاد کردن مسیر شخصیت اصلی باشد. «گریر» اشاره کرده است که شما می‌توانید مسیر پیش‌روی خودتان را به شیوه‌ها و روش‌های مختلفی آزاد کنید. برای تفهیم این موضوع، گریر یک مثال کوچک ارائه کرده است؛ او افزوده است که شما می‌توانید یک قسمت را از طریق حل یک معما یا روش معکوس آن، شکست دادن یک مینی‌باس پشت سر بگذارید. در حال حاضر مشخص نیست که این پروسه چندین بار رخ خواهد داد و کاربر چند دفعه با چنین موقعیت‌هایی مواجه خواهد شد اما می‌توان انتظار یک مکانیزم منحصر به فرد و قابل توجه را داشت.

بازی Kena: Bridge of Spirits برای عرضه روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است و پس از تاخیر اولیه هنوز به تارخ دقیق انتشار آن دست نیافته‌ایم. سونی مدتی پیش اشاره کرد که ماه مارس را برای عرضه آن در نظر دارد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.