بازی Far Cry 6
محمد صادق شجاعی

Far Cry 6 پرفروش‌ترین بازی آمریکا در ماه اکتبر نام گرفت

محمد صادق شجاعی 23 آبان 1400 بدون دیدگاه
229 بازدید

پس از آن که تازه‌ترین محصول شرکت نینتندو یعنی کنسول Nintendo Switch صدر‌نشینی در جدول پر‌فروش‌ترین پلتفرم‌های آمریکا را پس از 33 ماه به پلی استیشن 5 واگذار کرد، بسیاری تصور می‌کردند که کنسول شرکت سونی تا مدت‌ها این جایگاه را حفظ خواهد کرد. اما این امر محقق نشده؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی و براساس گزارش موسسه NPD، به واسطه افزایش فروش نینتندو سوییچ، این کنسول رتبه خود را پس گرفته است. همچنین بازی Far Cry 6 نیز پرفروش‌ترین بازی آمریکا در ماه اکتبر بوده است.

با استناد به گزارش موسسه مذکور، کاربران آمریکایی در طی ماه گذشته مبلغ 4.4 میلیارد دلار را به خرید سخت‌افزار، بازی و لوازم جانبی اختصاص داده‌اند. این رقم نسبت به سال گذشته به میزان 16 درصد رشد داشته است. در ادامه مت پیسکاتلا، تحلیلگر موسسه NPD اعلام کرده است که بازی Far Cry 6، جدید‌ترین محصول شرکت Ubisoft در سری فار کرای، توانسته در ماه اکتبر بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد. همچنین این اثر به عنوان هشتمین بازی پر‌فروش سال 2021 لقب گرفته است. پس از بازی فار کرای 6، آثار مختلفی از جمله Back 4 Blood و Metroid Dread قرار دارند. اثر جدید سری متروید توانسته بیشترین فروش در ماه اول انتشار در تاریخ موسسه NPD را به ثبت برساند. 20 بازی پرفروش آمریکا در ماه اکتبر را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

فروش نینتندو سوییچ

فروش Far Cry 6 در بالاترین حد ممکن

قرارگیری کنسول PS5 در جایگاه اول پر‌فروش‌ترین پلتفرم‌های آمریکا تنها یک ماه دوام داشت و کنسول نینتندو سوییچ توانست مقام قبلی خود را دوباره به دست بیاورد. مدل OLED پلتفرم مذکور نه تنها از لحاظ تعداد به پر‌فروش‌ترین کنسول ماه اکتبر در آمریکا تبدیل شده، بلکه از نظر فروش دلاری نیز دستاورد مشابهی داشته است. از نظر فروش کلی سال 2021، کنسول پلی استیشن 5 همچنان بیشترین درآمد دلاری را داشته و نینتندو سوییچ رکورد بیشترین تعداد کنسول به فروش رسیده را اختیار دارد.

فروش Far Cry 6 به صورت دقیق از سوی یوبی‌سافت اعلام نشده است، اما می‌توان حدس زد که بازی شروع مناسبی در ماه اول داشته است. آخرین ماجراجویی چریک‌ها در کشور خیالی یارا، سراسر هیجان و شور است و پیشنهاد می‌کنیم بازی را از پارسی گیم دانلود کنید. نظر شما در مورد بازگشت نینتندو سوییچ به جایگاه اول پر‌فروش‌ترین کنسول‌های آمریکا چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.