بازی God of War Ragnarok
مهدی ملکی

طراح صدا بازی The Last of Us Part 2 به سازنده God of War: Ragnarok پیوست

مهدی ملکی 25 دی 1399 بدون دیدگاه
334 بازدید

استودیو Santa Monica تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را برای ایجاد یک مجموعه جدید در سال 2018 پشت سرگذاشت که اکنون بسیاری آینده انحصاری‌های درجه یک سونی را متصل به عملکرد این سری می‌دانند. استودیو مذکور حال برای ساخت یک دنباله مناسب و عملکردی استثنائی‌تر به دنبال جذب استعدادها از گوشه و کنار صعنت بازی‌های ویدیویی است و ظاهراً همیشه این استعدادها در فواصل خیلی طولانی قرار نمی‌گیرند.

بی آنتونی خیمنز فردی که سال‌ها به عنوان طراح صدا در ناتی داگ مشغول به کار بوده،‌ به تازگی در توییتر خود پیوستنش به تیم بزرگ‌تر پلی استیشن جهت کار روی بازی God of War: Ragnarok را تایید کرده است. به این ترتیب اولین بازی مجموعه God of War که «خیمنز» روی آن کار می‌کند، نسخه 2021 است و می‌توان از حالا انتظار روزهای هیجان‌انگیزی را داشت.

خیمنز پیش از این در استودیو ناتی داگ روی بازی‌های Uncharted: The Lost Legacy و The Last of Us Par 2 کار کرده بود. همچنین قبل از آن به مدت یک سال در استودیو بانجی روی بسته توسعه دهنده بازی Destiny 2 به نام Rise of Iron and The Taken King مشغول بود؛ در ادامه می‌توان به بازی Destiny 2 نیز اشاره کرد که کارنامه شغلی خیمنز را سنگین‌تر می‌کند.

سونی قبلاً در رویداد معرفی نسخه بعدی مجموعه محبوب خود اشاره کرده بود که God of War: Ragnarok در تاریخی نامعلوم از سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. با این حال ما هرگز جزئياتی در مورد پلتفرم‌های مقصد آن دریافت نکردیم و گمانه‌زنی می‌شود که پلتفرم نسل هشتمی این شرکت یعنی پلی استیشن 4 هم از مزایای عرضه آن بهره‌مند شود.

عرضه میان‌نسلی بازی‌هایی نظیر Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden Wes می‌تواند اولین نشانه‌های سیاست‌های سونی برای راضی نگه‌داشتن کاربران این کنسول باشد. به هر حال همه موارد در دسته شایعات قرار می‌گیرد و ما تنها می‌توانیم به اخبار رسمی آینده چشم بدوزیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.