بازی God of War Ragnarok
یحیی رحیمی

استودیو سازنده God of War Ragnarok چند پروژه جدید دارد

یحیی رحیمی 26 آبان 1401 بدون دیدگاه
266 بازدید

انتشار بازی God of War Ragnarok پایان ماجراجویی کریتوس و آتریوس در نورس باستان بود. این بزرگ‌ترین و آخرین بازی انحصاری شرکت سونی در چند سال اخیر است و استودیو سانتا مونیکا به یکی از مهم‌ترین استودیوهای پلی استیشن تبدیل شده است. افزایش تعداد کارمندان باعث شده تا این استودیو بتواند ساخت چند پروژه را به‌صورت هم‌زمان پیش ببرد و طبق آخرین اخبار بازی، کار روی پروژه‌های تازه آغاز شده است.

کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War و از تهیه‌کنندگان God of War Ragnarok در گفتگو با روزنامه LA Times در مورد آینده و پروژه‌های بعدی صحبت کرده است. او می‌گوید که سانتا مونیکا چند پروژه را با هم ادامه می‌دهد و توسعه‌دهندگان حاضر را در تیم‌های مختلفی پخش کرده است تا به فعالیت‌های مشخص‌شده بپردازند.

گفتنی است استودیو Santa Monica در سال‌های اخیر، توسعه چندین بازی پلی استیشن از جمله Journey را بر عهده داشته و همچنین در فرایند تولید بازی‌های دیگر مانند Starhawk و The Order 1886 شرکت کرده است. ممکن است که آن‌ها به دیگر استودیوها در تولید بازی‌های انحصاری سونی کمک کنند. در حال حاضر بازی جدید سازنده God of War Ragnarok مشخص نیست و در این زمینه نمی‌توان به گمانه‌زنی پرداخت.

سازنده بازی God of War Ragnarok

پروژه‌‌های سازنده God of War Ragnarok

بدون شک با پایان تولید بازی خدای جنگ، ساخت بازی تراز اول تازه‌ای شروع شده است. ممکن است نسخه بعدی خدای جنگ ساخته شود. اریک ویلیامز، کارگردان بازی رگناروک می‌گوید که هیچ مشکلی برای کار روی این مجموعه بازی ندارد و آینده این سری تضمین شده است. وی در این مورد می‌گوید:‌ «یادم است با فردی از شرکت بازی‌سازی دیگری صحبت می‌کردم که می‌خواست مرا مجاب به خروج کند. او به من گفت که آیا می‌خواهی تا آخر عمر به‌عنوان فردی شناخته شود که گاد آو وار ساخته؟ این تلاش برای دلسرد کردن من بود، زیرا که من تا حدی می‌خواهم همین کار را انجام دهم (روی خدای جنگ کارکنم).

باید خاطرنشان کرد که اعلام خبر کارگردانی بازی God of War Ragnarok توسط اریک ویلیامز در سال گذشته اعلام شد. بسیاری فکر می‌کردند که کوری بارلوگ مشغول ساخت بازی است، اما وی در نقش تهیه‌کننده به کار خود ادامه داد. گاد آو وار رگناروک شروع عالی داشته و با دریافت امتیازهای کامل و همچنین فروش مناسب در کشورهای مختلف از جمله انگلستان، جزو نامزدهای Game Awards 2022 برای دریافت جایزه بهترین بازی سال است.

بازی God of War Ragnarok از طریق PS4 و PS5 در دسترس است. بررسی گرافیک نسخه PS4 بازی خدای جنگ رگناروک نشان داد که این بازی بدون نقص و با جلوه‌های بصری زیبایی روی نسل هشتم اجرا می‌شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.